Mielestäni Grillin käsi osu vahingossa päähän tuossa tilanteessa.
Se riittää. Huonoa tuuria ja vähän huolimattomuutta puolin ja toisin. Mikkelin poika paineli pää kohtalaisen alhaalla tilanteessa ja Grillfors haki perstaklausta. Lopputuloksena kuitenkin, että Grillforsin käsi irtosi kyljestä ja osui kyllä päähän. Ei todellakaan mikään törkeä ja noita on Grilliltä nähty niin paljon puhtaana, että olisi yhdenkään lisäottelun arvoinen. Ulosajon kyllä, taklaus osui päähän, mutta lähinnä molemminpuolisen huolimattomuuden takia.
Erosen tilanne oli taas jotain niin typerää kuin voi keksiä. Olikohan viides isku, mistä tuomari sitten nosti käden ylös, kun tämä viivapelaajien aatelia edustava idiootti tökkäsi viimeisen iskunsa suoraan tuomarin edessä. Kaikki keihästämiset pitää ottaa pois, kun ne eivät kuulu millään tavalla jääkiekkoon, ei edes siihen bad boy -jääkiekkoon. Tämä on niitä hetkiä, kun olen sitä mieltä, että tappelurangaistukset ovat aivan liian suuria. Tuosta olisi voinut minun puolestani huoletta joku Jukureiden puupää käydä vetämässä Erosta kärsään. Toki rangaistus varmaan menee näinkin perille, veikkaan ettei kovin hyviä katseita tule kopissa pelin jälkeen.
Kokonaisuutena tylsin peli, jonka olen tällä kaudella nähnyt. Siis ei sitten yhtään mitään katsottavaa. Kolme pistettäkin on luokkaa ihan sama, kun kausi loppuu joka tapauksessa ennen aikojaan.
Yksi kehitysehdotus kuitenkin: Nyt mahdollisimman äkkiä se Salmela takaisin alakertaan. Jos ei muuten, niin ylivoimalle Erosen tilalle. Vähemmän yllättäen Eronen sai omalla ylivoima-ajallaan aikaan tasan ei mitään, Salmela vastaavasti näyttää edes siltä, että haluaa oman joukkueen tekevän maalin. Taisi koko ylivoimamaaliin johtanut tilanne lähteä Salmelan ratkaisusta hetki ennen maalia, jos en ihan väärin muista. Jos sitä stigaukko -leikkiä leikitään, tällä hetkellä se Auvitun korvaaja on Salmela, Eronen Taipaluksen. Gene ei ole kunnossa, oli tänään kentän hitain mies.