Aivan käsittämätöntä tuo joidenkin itku näistä Espoon miehistä. Siis oikeastiko noin paljon vituttaa, kun kaikki jätkät ei ole oululaisia? Onneksi Marjamäki ei katso syntymäpaikkaa, kun pelipaikkoja jaetaan.
Ahon ja Niemen kanssa on toki hyvä pelata, ja Puljujärvikin sai siinä melko pitkään vedellä tekemättä oikeastaan mitään. Ikonen on kuitenkin ollut nyt parin pelin otannalla tuohon ketjuun selkeä parannus. Saa paremmin syöttöjä omille ja ketjun jatkuvuus paranee. Ikosella on mun mielestä iso potentiaali, joka välillä näkyy hemmetin fiksuina kiekollisina tekoina. Onhan hän pisteitä tehnyt jo muissakin ketjuissa, ennen eilistä peliä oli kuitenkin varsin hyvät 3+12=15 tehot jo kasassa. Ikonenkin on joutunut aika paljon pomppimaan ketjusta toiseen, joten jotta tuota potentiaalia saadaan vielä enemmän esiin, toivottavasti saa nyt pidemmän aikaa pelatakin Niemen rinnalla. Mä en kyllä millään ymmärrä, mikä tossa Ikosessa rassaa niin paljon? On päätetty jo ennen kauden alkua, että paska hankinta ja that's it?
Aaltosta lienee kritisoitu vähemmän, mutta kuitenkin jonkin verran. Ei ole mikään räiskyvä persoona tai pelaaja, mutta tekeehän tuo kuitenkin oikeita asioita kentällä. Aaltonen on koko kauden ollut (mutulla) joukkueen pistepörssin kärkikolmikossa, samalla opetellen tuota sentteripelaamista muutaman vuoden tauon jälkeen. Pystyi kuitenkin sitäkin paikkaa pelaamaan kohtalaisen hyvin ja omiin ei edes hirveästi maaleja ottanut. Tällä hetkellä 10 miinusmerkkiä kauden aikana, kun taas esimerkiksi Niemellä niitä on tuplaten. Hyökkäyspään tehokkuutta tuo sentterin tontti kuitenkin söi jonkin verran, joten siirto laitaan voi näkyä jatkossa pistemäärässä positiivisesti.
Puljujärvelle voi olla itse asiassa parempi hakea onnistumisia hieman pienemmällä vastuulla kokeneiden äijien rinnalta. Poika on selvästi mennyt hieman lukkoon, kun ei ole tullut onnistumisia. Omatkin kommentit omasta pelaamisesta olivat hyvin kriittisiä. Yllättävää kyllä sinänsä, että Puljun suurin ongelma on ollut kiekollinen pelaaminen. Kiekottomanahan hän tekee erinomaista duunia.
Eilinen nelosketju oli muuten hemmetin hyvä! Ei tullut Suorantaa ikävä.