avainpakeista terveenä vain Auvitu.
Kauden tärkeimmässä matsissa johtoasemassa ei saa paskantaa housuun. Ei vaan saa. Tuskin sen pelisilmä on niin paskana, että katsoo minne kiekon heittää. Joukkueena hävitään ja voitetaan, mutta tämä oli kommentti tähän väliin. Järvisen haukuin jo edellisen Tampereen matsin jälkeen. Aiemmissa sarjoissa kun haukuin pelaajat, alkoi heti tulosta tulemaan, mutta finaaleissa ei näköjään toimi. No, yksi maali ja ollaan pelissä mukana.Tämä on aina hienoa. Yksi huono suoritus ja yksittäisen pelaajat vedetään kölin alta ja unohdetaan kaikki mitä on tehty joukkueen eteen. Grillfors pelaa varmaan ihan paskana. HIFK on häviämässä tätä sarjaa joukkueena.
Minäkin olen ihmetellyt tätä omien puusilmäisyyttä. Pelaajilta ja valmentajilta sen ymmärrän koska sillä pelataan tuomaripeliä, mutta Jatkoajan yleinen HIFK-puolen konsensus Liigan korruptoituneisuudesta menee minun ymmärrykseni yli.En aio lukea enää yhtään viestiä, jossa kritisoidaan tuomarivirheestä edellisessä pelissä. Ihan itse voi jokainen huomata, että nyt on kentällä ns. tasoero. Tsägällä vielä pelissä mukana.
Minäkin olen ihmetellyt tätä omien puusilmäisyyttä.
Kuitenkin hyvä kausi, ei hopea ole huono suoritus ja toivottavasti ensi kautena ollaan parempia, ylpeä voi jengistä olla ja roikkuuhan ne vieläkin tuolla Tampereella mukana ainakin peli oli 2-1. Kävikö muilla tässä finaalin perseilyssä niin, että meni maku finaaleihin? Huomasin itse, että tuota peliä katsoessa on tosi välinpitämätön olo, ei vain kiinnosta ja jätinpä pelinkin kesken tuossa toisessa erässä väliin, ei jostakin syystä vain sytytä nyt yhtään johtuen tämän finaalisarjan perseilystä jossa tuo viides peli vain kruunasi sen sitten.
Tappara = Joukkue, joka saa 2-1 -johdon tuntumaan täysin ylivoimaiselta. Kovaa suorittamista. Jos HIFK johtaisi 1-2, olisin ihan hermorauniona, tuntuisi että ei riitä mihinkään.
Nyt just pelataan niinkuin olisi pitänyt pelata alusta alkaen!
Tuo lopun pyöritys ihan samaa paskaa kuin koko finaalisarjan YV. Miten ainoa paikka hakea ratkaisua on se syöttö kentän poikki ja b-pisteiden väliin 4 pelaajan keskelle? Kiekko viivaan ja vetoja, tässä ensi kaudelle treenattavaa!
Mikä sen muka estäisi? Hieno asenne tulevaa kautta kohtaan :)Ensi kaudella ei olla lähelläkään näitä karkeloita.
Mikä sen muka estäisi? Hieno asenne tulevaa kautta kohtaan :)