Olen kanssasi samaa mieltä.En epäile hetkeäkään ettei me voitettaisi mestaruutta. Luttinen lähti Messierin jalanjäljille kun pelin jälkeen lupasi : "Meidän täytyy näyttää ettei meitä voita kukaan!" Nyt itkut itkettu ja sanat sanottu. Seuraavaksi on tekojen aika. On lopputulos mikä tahansa niin olen ylpeä ja iloinen, että kannattamani joukkue pelaa finaaleita ja on tällä kaudella voittanut runkosarjan. Iloinen myös siitä, että tiedän ettei matka pääty tähän vaan se jatkuu tulevina vuosina, siitä voi olla jo nyt tyytyväinen.
Myöskin jos hävitään niin en tule selittämään sitä vaihtovirheellä tai Taimen loukkaantumisella. Tai edes yksittäisillä tuomari ratkaisuilla. Se ei tule koskaan muuttumaan, että IFK:ta vihataan yli kaiken. Ennen jaettiin se viha narrien kanssa, mutta nyt saadaan nauttia siitä kokonaan, Ja mehän nautitaan!
Puhetta maailmaan mahtuu, mutta teoista sut muistetaan.
Ja yks vaivainen melko fataali tuomarivirhe (IFK:a kohtaan) ei tätä hommaa ratkaise.
Lisäksi olen kanssasi samoilla linjoilla siitä, että finaalipaikka on hyvä saavutus, mutta mitään se ei nyt auta.
Tähän asti kun on joukkue itse itsensä pelannut, niin Mestaruus otetaan!!
TAPPIO EI OLE VAIHTOEHTO
-Puolikalju-