Luckycharm
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crystal Palace ,
No niin. Klaarattiin ja hyvä niin. Seuraavaksi vastaan tulee Valtra. Mä uskon, että tulee helpompi sarja.
No niin. Klaarattiin ja hyvä niin. Seuraavaksi vastaan tulee Valtra. Mä uskon, että tulee helpompi sarja.
Me luodaan ihan hirveä määrä tilanteita. Ainoa joka musta vielä puuttuu on röyhkeä maalille meneminen, selkeet maskit ja kakkokiekosta/pakilta vedot sen maskin takaa.
Stögön peli ei kyllä vakuuta meikäläistä tippaakaan...
Jos tästä sarjasta hakee jotain hyvää, niin ehkäpä jengi koki jonkinnäköistä yhteenhitsautumisen tunnetta edes pikkaisen, vaikka tumpeloikin about neljästä Liigatason pelaajasta koostuvaa jengiä vastaan oikein urakalla. Omaa mieltäni lämmitti tässä sarjassa se, että Petu sai piiskattua tädellisestä altavastaajasta täysin tasapäisen vastustajan, pelkästään valmennuksellisin keinoin.
Stögön peli ei kyllä vakuuta meikäläistä tippaakaan, samoin kärkipelajamme ovat edelleenkin todella unten mailla.
No-Jyp-sarja alkaa nollanolla-tlanteesta ja Stögöllä on 7 peliä aikaa osoittaa, että on Liigan kärkivalmentajia. Ehkäpä nyt isoimmat paineet ovat purkautuneet ja jengi voi alkaa pelata lähellä normitasoaan.
Niin siihen että 1 maalia varten tarvitaan 10-15 paikkaa, niin ei ole enää valmentajasta kiinni. Sitten jos niitä paikkoja ei pystytä luomaan, niin onkin ihan eri juttu.
Okei ei tänäänkä'n mutta todennäköisyys vain kasvaa. Ehkä JyPpiä vastaan alkaa ilotulitus. DOBRI TOMAS, DOBRI!!!Mikäli aletaan laskemaan paikkoja joista Zabo ei ole Hovisen taakse saanut kiekkoja, niin ihan tilastollisen todennäköisyyden nimissä tänään helähtää. Luotetaan tähän.
Edelleen kysymys Törmäselle:
Miksi Taipalus ja Generous ovat samanaikaisesti kentällä???