Joo, kaikki me tiedetään, ettei Stögö saa kenkää, koska IFK:lla oli päivä nolla joskus pari vuotta sitten. Fakta on kuitenkin se, että osaava valmentaja pistäisi esim. Ramstedtin penkille. Perkele, Oulussa Hirso on penkillä koska on joukkueen heikoin lenkki, noin sen pitääkin olla. Pistetään sitten vaikka MMÅ Ramun tilalle, mutta joku signaali pitää jengille antaa, ettei mitään vellihousuja siedetä jengissä. Ja Ramuhan pelaa edelleen yhtä hyvin kuin runkkarissa, ongelma vaan on, että kentällä on 11 muuta pelaajaa, jotka pelaajvat pleijareita.Mä myös muistelen K.Jalosta keväällä 2010, enkä heittäisi Stögöä menemään, vaikka nyt tulisi kylmät. Jos 1-kentän syömähampaat alisuorittavat koko ajan, niin ei siinä kyllä pärjää kukaan valmentaja. Stögö on tehnyt kuitenkin neloselle sen mitä tehtävissä oli ja heti on parempi meininki. Ykköseen ei ole heittää ketään muita.
Tossa tokassa erässä oli muuten hieno tilanne, kun tää meidän primadonna ajatteli laitatilanteessa että taklaanko en mä viitsi vai viitsisikö sittenkin sattuukohan mua? Lopulta hän päätti nojata hennosti Pelsun pakkiin.