Tässä eletään muutenkin mielenkiintoisia aikoja seuraavien viikkojen aikana. Nimittäin tulevan viikon sisään Lukko pelaa peräti 5 matsia ja reilun kahden viikon sisään 9 matsia. Kaikkiaan ennen Joulutaukoa reiluun kolmeen viikkoon pelejä kertyy yhteensä 11kpl, mukaan lukien 2kpl CHL-matseja. Se miten tästä otteluruuhkasta selvitään, vaikuttaa varmasti paljon lopulliseen runkosarjasijoitukseen.
Itse olen hieman huolestunut tästä jaksamispuolesta ottaen huomioon joukkueen pelaajamateriaalin ja peluutuksen tähän mennessä. Näkisin, että tässä tilanteessa peluutusta on syytä miettiä tarkkaan, vaikka tuloksenkin uhalla. Pahin skenaariohan on se, että ykkönen peluutetaan täysin piippuun, jolloin ei tule tehoja ja loukkaantumisriski kasvaa.
Itse olen hieman huolestunut tästä jaksamispuolesta ottaen huomioon joukkueen pelaajamateriaalin ja peluutuksen tähän mennessä. Näkisin, että tässä tilanteessa peluutusta on syytä miettiä tarkkaan, vaikka tuloksenkin uhalla. Pahin skenaariohan on se, että ykkönen peluutetaan täysin piippuun, jolloin ei tule tehoja ja loukkaantumisriski kasvaa.