Salmi on kyllä paskin ikinä missään. Ei yhtään hyvää peliä koko kautena, eikä muistaakseni viime kaudellakaan ja silti saa pelata.
Pakosti tuolla hiotaan jotain uusia kuvioita. Ei tuo peli muuten voi muuttua kertalaakista noin paskaksi. Tota tukee mun mielestä myös se, että siellä on kaikilla jätkillä ketjukaverit ihan hakusessa ja ei tiedetä että missä ne oikein menee.
Pakosti tuolla hiotaan jotain uusia kuvioita. Ei tuo peli muuten voi muuttua kertalaakista noin paskaksi. Tota tukee mun mielestä myös se, että siellä on kaikilla jätkillä ketjukaverit ihan hakusessa ja ei tiedetä että missä ne oikein menee.
Nykopp oli oman pään aloituksessa todella lepsu.Kuvastaa hyvin koko jengin asennetta tällä hetkellä.Eikä Hussokaan enää veny haamutorjuntoihin,puhumattakaan perustorjunnoista.Taas kaksi imuroitua maalia.Perkele.
Mihin toi jengin asenne on kokonaan kadonnut? Koko kauden on toitotettu, että Stögö on tuonut tähän jengiin hyvän fiiliksen ja yhteenpuhaltamisen. Tämäkö nyt on sitä, vai onko tää perseily johtuvaa jostain muusta? Vituttaa vaan niin saatanasti tää touhu just nyt. Kaikki hyvä on saatu kadotettua reilun kuukauden aikana ja millä se sitten saadaan taiottua takaisin.
Aamen. Näin näen asian itsekin. Hyökkäävänä pakkina hyvä, mutta omissa täysi spede. Yrittää kaiken lisäksi kaiken maailman Gordie Howe kikkoja, joista yleensä seurauksena karmiva kiekonmenetys ja omissa soi. Välillä se ensimmäinen syöttö omalla puolustusalueella annetaan suoraan vastustajan lapaan tai hukataan kiekko pelkässä luistelussa. Grilli on ihan eri maata. Hyvä omissa ja hyvä tukemaan hyökkäystä. Eikä vedä mitään hasardeja kuin aniharvoin. Toivottavavasti Grillille saadaan sorvattua jatkosopimus.Taipalus tekee pinnoja, mutta omissa jäätävän huono. Mitä helvettiä äijä teki 2-1 maalissa, jäätyy täysin paikoilleen ja hänen miehellään helppo työ laittaa laatta tyhjiin.
Ai saatana! Radion varassa olen ollut 2 eka erää - ilmeisesti nyt voimassa olevat 2-1 -lukemat ovat ansaitut? Mitä sanovat matsin kokonaan katsoneet? Paikallaolleilta olen saanut samaa tietoa kuin täälläkin on: Leino aivan yössä. Voi vitun perse, näitä matseja ei voi voittaa kun ei tehdä maaleja! Asia on juuri niinkuin WPK totesi - hyvin monessa matsissa on päästetty vain se max.2 ja nyt mättää tehtyjen maalien lukumäärä. Airhockey on nykyään hairhockeyta, sitä katsotaan tukka pystyssä.
edit: Radion mukaan maaleista ei voi syyttää Hussoa, vaan ekassa Salmen jäätävää harhasyöttöä ja tokassa ilmeisesti Taipalus jättänyt äijänsä vapaaksi. Tokihan maalivahti saa torjua kaiken, se ei ole säännöissä kiellettyä. Mun on paha näitä maaleja ja niiden helppoutta kommentoida, kun en niitä nähnyt.
Honkaheimolle peukku! Lähti jumalauta myllyttämään Vartiaisen kanssa. IFK:n kauden ensimmäinen kunnon tappelu! Yrittiköhän herätellä jengiä?