Mun viime aikojen trendilause on "enpä olisi uskonut sanovani tätä", mutta jatketaan samalla linjalla. Auvitu on tämän jengin kiistaton top4-puolustaja. Laitetaan nyt pari muutakin ranskalaista:
- Eniten laukauksia tänään: Honkaheimo (+Zabo). Kertoo joukkueen tilasta kaiken oleellisen. Oikeastaan Otolle propsit siitä, että edes yrittää vetää. Oikeastaan lisäpropsit oman pelin parantamisesta. Alkukaudella siellä oli Honkaheimo, joka oli hazardi, pehmeä, hidas ja miinusautomaatti. Viimeisessä yhdessätoista pelissä ollut vain kerran takaiskumaalin aikana kentällä, tehotilasto +3. Kiitänyt Pinkin ja junnujen (/"junnujen) ohi
- Tämän joukkueen jokaisen pelaajan pitäisi kysyä Luttiselta, miten pelataan. Vaikka Archiekin on kadottanut vähän suoraviivaisuuttaan, on hän silti suoraviivaisempi, kuin koko muu jengi yhteensä. Toissakauden inhokki on tällä hetkellä oma suosikki tässä harmaassa jengissä yhdessä parin muun pelaajan kanssa (Zabo ja Elkins). Kertooko sitten enemmän muusta jengistä
- Ramu - Elkins - Luttinen sai heti alkuun pari paikkaa ja hupsheijaa, kohta olikin jo ketju rikottu
- Vaikka olen Åstenista alkanutkin diggaamaan, kyllä jossain mennään pää edellä puuhun ja kovaa, jos jannu vetää hyökeistä 6. kovimmat minuutit
- Pakkihankinnalla ei ole mikään kiire. Ensi kaudeksi ehtii hyvin naaraamaan Bluesin b-junnuista jonkun 172cm mörssärin putsaamaan maalinedustaa
- Mä oikeasti diggaan Bluesista tällä hetkellä, kuin mistään muusta liigajengistä kuin HIFK:sta koskaan. Helvetti mä haluan tuon näköistä peliä myös tälle puolelle! Sailio, Liivik ynnä muut naureskelevat kusipäät ei edes vituta mua. Mua vituttaa ainoastaan se, että niillä on väärän värinen paita. Samaan aikaan meillä kiertää 18 lammasta kenttää ympäri