Jos esim. meikäläiseen viittaat, niin enhän mä valita. IFK pelaa voittavaa lätkää ja hyvä niin. Mutta kun itse aloin katsoa IFK:n pelejä kaudella 1969, niin IFK pelasi voittavaa JA fyysistä lätkää. Tuon ajan lätkä on takaraivossani vielä tänäkin päivänä. Jos itse arvioit IFK:n pelin sen perusteella, mitä muiden joukkueiden fanit ja Nelosen studio IFK:n pelistä sanovat, niin OK. Voin kuitenkin sanoa, että tuo peli ei missään nimessä ole fyysistä lätkää. Jos olet seurannut IFKta edes 5 vuotta, tiedät että IFK pelaa tällä kaudella kaikkein antifyysisintä lätkää. Miksi helvetissä asia pitää kieltää?
Ja tuosta fyysisyydestä: Jos esim. Robert Heleniukselle sanottaisiin, että olet kova jätkä kun otat vastaan pelkästään iskuja, miten luulisit hänen asiaan suhtautuvan?
Ja siis pointtini on: IFK pelaa tällä hetkellä voittavaa lätkää, mutta on itsepetosta väittää, että tuo lätkä olisi millään tavalla fyysistä.Olisiko IFK fyysisellä lätkällä tällä hetkellä korkeammalla sarjataukossa? Tuskin. Olisiko IFK:n mahdollisuudet voittaa mestaruus paremmat, jos jengi pelaisi fyysisempää lätkää? Olisko IFK mielenkiintoisempi jengi, jos se pelaisi fyysistä lätkää? Mieti itse. Tai kysy muiden joukkueiden faneilta tai Nelosen studiolta.