Perjantainen peli oli ja meni... Ei todellakaan jäänyt jälkipolville kerrottavaa ja tämän totesi jopa Nummelin!
Itse kiekkoa Lukon paidassa 12 vuotta (junioreissa) pelanneena, niin en ymmärrä näitä nimimerkkejä, jotka tulevat heti huutamaan Dufvan eroa ja että kaikki on päin persettä. Jos pinna on 1 tai 2 ehkä jopa 3 peliä, niin voisitteko ystävällisesti pitää turpanne kiinni tai sitten vaikka vetää itsenne kiikkuun, kun se teistä näyttää jo siltä tuntuvan!
Joo... Pisteet merkitsee joka pelistä, mutta voisitteko te edes yhden kerran elämässänne ottaa ne aivot käteen ja miettiä mitä p***aa suollatte tänne. Olen itse aloittanut kauden kolmella tappiolla LUKOSSA ja silti klaarannut 3 parhaan joukkoon.
Jos nyt mietitään Lukon lähtökohtaa sarjanavaukseen, niin 1. sentteri loukkaantuu 10. päivää ennen sarja-avausta. Ei voi olla vaikuttamatta. Ja peli ei voi toimia ykkös kentällä niin kuin haluttaisiin. Nyt voisi tietysti houkutella Azevedoa takaisin, jos on jäänyt vaille pelipaikkaa Prahassa, kuten TPS puolella kirjoitettu.
Omiin Jokereita vastaan 1 maali, niin se on hyvin sekä puolusteselta että varsinkin kassarilta. Niin nyt pitää antaa aikaa ykköskentän hioitua. Kakkosen pitäisi nyt yhdessä kolmosen kanssa pystyä tekemään tulosta. Jasun johtama kenttä on mielestäni hyvin antanut tukea. Ei voida joka pelissä odottaa tehoja, mutta vähintään nolla-nolla peliä. Nelonen on ollut juurikin niin hyvä kuin siltä on voinut odottaa...
Tekisi mieli vielä tähän lopuksi avautua teistä muutamista "Lukko-faneista", mutta jätän sen tekemättä. Nimimerkki 1963 on ollut mielestäni yksi fiksuimmista tähän mennessä kauden alkuun toisin kuin monet muut. Ei kautta voiteta ekoissa peleissä voittamalla esim. 16 peliä putkeen, jos peli ei kehity yhtään siitä eteenpäin. Hyvä esimerkki viime kauden Ässät ja edelliskauden Lukko. Nyt pitää uskoa omaan tekemiseen ja siihen että jokainen ukko ottaa sen roolin joukkueessa, mikä hänelle on annettu ja odotettu. Ja kannattajien tulisi antaa tuki joukkueelle antaa jokaisen ottaa se roolinsa.
EIKÄ OLLA LYÖMÄSSÄ PUUKKOA SELKÄÄN JOKAISEN HEIKOMMAN VAIHDON JÄLKEEN! Ei uskoisi puolistakaan tänne Lukko faneiksi ilmoittautuneita olevan oikeita Lukko kannattajia! HÄVETKÄÄ!!!
Minua ei kiinnosta pätkääkään vaikka olisit pelannut 25 vuotta nyy joork rankersissa. Se ei käsittääkseni liity mitenkään Lukon peliesityksiin tai oikeuteen arvostella niitä.
Mulla oli pinnaa viime kaudella noin 30 peliä. Olin tämän tunteentappajan hankintaa vastaan heti alusta alkaen, mutta ajattelin että kyllä se siitä kun Lukko voittaa nyt keskimäärin kaksi peliä kolmesta. Juu ei.
Jääkiekko on kuitenkin vain peliä, vakavaa leikkiä vaikka kaikki kuolemanvakavat vesarantaset siitä koittavatkin jotain salatiedettä tehdä. Viihdettä. Urheiluviihdettä. Tästä Dufvan paskasta on viihde niin vitun kaukana, että en keksi edes mitään vertauskuvaa. Lukon peli ei yksinkertaisesti ole sellaista, että hallille tekisi mieli mennä, tai katsoa edes telkkarista. Ei mitään tunnetta, asennetta, ei peli-iloa, ei intensiteettiä, ei mitään. Meno on kuin hautajaisissa pelistä toiseen. Ja tarkoitan nyt kentällä, ei katsomossa.
Tämäkin olisi ok jos Lukko voittaisi illasta toiseen, tai jos olisi joku selkeä pelitapa, tai ihan mikä tahansa pelitapa. Häviäisi edes tunteella mutta kun pelissä täytyy koittaa pulssia tietääkseen onko elossa vai kuollut tylsyyteen, niin se ei ole se mitä kiekolta haen.
Jos yhden sentterin, joka ei sitä paitsi ole edes mitään esittänyt, loukkaantuminen sekoittaa 18 muun pelaajan pelin, niin hiljaiseksi vetää.
Zapolski pelasi hyvin, sitä ei voi väittää. Mutta kyllä Jokerit hävisi omaan tehottomuuteensa, ei Lukon puolustukseen.
Nyt on pelaajat vaihdettu kaksi kertaa eikä auta. Juu juu, toinen peli vasta tällä kaudella mutta kun se on ollut tätä edelliset 60 peliä, niin mitä syytä on olettaa sen muuttuvan? Dufva on epäonnistunut kolme vuotta putkeen, ei ole mitään syytä miksi sekään olisi nyt toisin. Tunteen ja viihteen tappamisessa se on kyllä onnistunut, erinomaisesti.
Keisarille ei ole kesän aikana tullut vaatteita, eikä tule.