Satakuntalaisena lämmittää kyllä mieltä että Ässätkin pärjää, varsinkin siis silloin kun myös Lukolla kulkee. Olisiko pitkästä aikaa edessä kausi, jolloin molemmat onnistuisivat.
Näin kirjoiteltiin syksyllä ja niin kävi, että molemmat onnistuivat ryssimään itsensä mestiskahinoihin! Ei voi kuin ihmetellä länsirannikolla pelattavaa hokia. Milloin on vika tuomareissa, milloin kovatempoisessa pelirytmissä, mutta vikaa itsestä ei löydy hakemallakaan. Totuus on vaan siinä, että länsirannikolla joukkueurheilu ei vaan natsaa. Pärjääköhän esim. mikään porilaisseurajoukkue?
Sellainen on joukkue millainen on johtaja! On mentävä tarpeeksi alas, että tiedetään mistä aletaan nousta.
Valitettavasti Ässillä tulee olemaan todella pirullinen tilanne säilyttää liigapaikkansa.
Mutta Mestiksen kautta ne Kärpätkin nousi.
Tämä kausi meni ja menee munille, nyt vaan katseet yläviistoon ja nöyryyttä peliin ja on tunnustettava itselleen olevansa täysiä paskoja. Tunnustamalla tosiasiat on jonkinlaisia mahiksia pärjätä karsinnoissa. Eiköhän ne Apenkin opit olla jo nähty ja aika vaihtaa miehistöä; ennemmin yksi mies kuin 22 miestä.
Mutta että Lukkokin menee sössimään kautensa noin totaalisesti, minä ihmettelen ja ULASOORIN MUMMOKIN IHMETTELEE...
Vaihdan lajia, minä hiihtelen hankia hiljalleen, minä hiihtelen kotia kohti, nämä kisat on taputeltu!