Peliesitykset ja suoritukset kaudella 2020–2021

  • 279 284
  • 3 246

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Näistä meille huhutuista Jukuripelureista. Nikkanen näytti kyl pelimieheltä vaikka sen yhden läpiajon sähläsikin. Alkuun tuntui, että vie Hanuakin aloituksissa mennen tullen.

Kokkosen tekeminen sen sijaan kiekon kanssa näytti hieman kömpelöltä. Toisaalta onhan siinäkin hyvä aihio viedä eteenpäin.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niemelä oltiin viemässä roviolle kahden ensimmäisen erän aikana, varmaan tämä nousu voidaan laittaa hänen piikkiinsä samalla tavalla?

Itse valmentajana kokisin että tuollaisesta pelistä rankkarivoitto on niin minimisuoritus, että vähän olisin häntä koipien välissä. Joukkue oli kaksi erää niin luokaton. Vaikea kuitenkaan on yksilöä sormella osoittaa, paitsi tietysti sitä joka viimeisenä kantaa vastuun :)
 

Frykke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes
Noh , laitoin raadion kiinni siinä Jukureiden toisen maalin jälkeen ja aloin lapsen iltatouhuja toimittamaan. Millaiset oli ilin hehkutukset? Olisi mukava jos pääsis nautiskelemaan jälkikäteen jostain?

Onnea tälle upealle Joukkueelle playoffeihin.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Noh , laitoin raadion kiinni siinä Jukureiden toisen maalin jälkeen ja aloin lapsen iltatouhuja toimittamaan. Millaiset oli ilin hehkutukset? Olisi mukava jos pääsis nautiskelemaan jälkikäteen jostain?

Onnea tälle upealle Joukkueelle playoffeihin.
Hyvä ettei itkua pudottanut kun Hanu laitto uunin. Itsekin olin tien päällä niin pitkästä aikaa turkoosi ääni kuulokkeista ja oli taattua laatua. Ja oli helpottunut ettei tarvinnut lähteä ajamaan Vaasaan vaikka oltaisiin menty Kouvolaan mutta ei kuullu sitä studiosta. Nyt kuitenkin sinne Turkuun
 

McFäde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Nurmisen Pasi
Totaalisen paska suoritus tälläiseen
Itse valmentajana kokisin että tuollaisesta pelistä rankkarivoitto on niin minimisuoritus, että vähän olisin häntä koipien välissä. Joukkue oli kaksi erää niin luokaton. Vaikea kuitenkaan on yksilöä sormella osoittaa, paitsi tietysti sitä joka viimeisenä kantaa vastuun :)
Eipäs nyt rinnasteta millään tavalla alasarjan u15 akatemian apuvalmentamista liigan päävalmentajan työhön. Vertauksena kuitenkin yhtä ontuva kuin jos esittäisit taksin kuljettajana olevasi pätevämpi kommentoimaan formuloita kuin muut F1 fanit.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Totaalisen paska suoritus tälläiseen

Eipäs nyt rinnasteta millään tavalla alasarjan u15 akatemian apuvalmentamista liigan päävalmentajan työhön. Vertauksena kuitenkin yhtä ontuva kuin jos esittäisit taksin kuljettajana olevasi pätevämpi kommentoimaan formuloita kuin muut F1 fanit.

Se että viitsit tietää meikäläisen henkilöllisyyden muttet mitä joukkuetta todellisuudessa valmennan, on hönöä.

Eikä sekään, että olen valmentanut tuota joukkuetta vaikuta mitenkään siihen miten päävalmentajaa kohdellaan hierarkiassa. Kovasti löytyy vittuilijoita tällä palstalla.

Lisään vielä, että olen jättäytynyt tarkoituksella apukoutsiksi, jotta voin hoitaa leipätyöni kunnialla. Tämä toki tarkoittaa käytännössä vain sitä, että vastuuvalmentaja vastailee soittoihin ja sähköposteihin.

Tulet muuten itekin kuulemaan tästä kaksikosta.

Vieläkin lisäyksenä, jokainen koutsi joutuu käymään pitkän tien ennenkuin on tällä palstalla katu-uskottava, ja silloin tänne ei enää kannata kirjoittaa.
 
Viimeksi muokattu:

McFäde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Nurmisen Pasi
Se että viitsit tietää meikäläisen henkilöllisyyden muttet mitä joukkuetta todellisuudessa valmennan, on hönöä.

Eikä sekään, että olen valmentanut tuota joukkuetta vaikuta mitenkään siihen miten päävalmentajaa kohdellaan hierarkiassa. Kovasti löytyy vittuilijoita tällä palstalla.

Lisään vielä, että olen jättäytynyt tarkoituksella apukoutsiksi, jotta voin hoitaa leipätyöni kunnialla.

Tulet muuten itekin kuulemaan tästä kaksikosta.

Vieläkin lisäyksenä, jokainen koutsi joutuu käymään pitkän tien ennenkuin on tällä palstalla katu-uskottava, ja silloin tänne ei enää kannata kirjoittaa.
Tarkoitus ei suinkaan ollut vittuilla, vaan huomauttaa sinulle että turha nostella omaa häntää täällä tollasilla meriiteillä. Kyllä tähän maahan valmentajia ja päävalmentajia mahtuu.. Tsemppiä matkaan!
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
”Tarkoitus ei suinkaan ollut vittuilla, vaan huomauttaa sinulle että turha nostella omaa häntää täällä tollasilla meriiteillä. Kyllä tähän maahan valmentajia ja päävalmentajia mahtuu.. Tsemppiä matkaan!

Tekstistä voi ymmärtää mitä vaan, mutta jos todella tunnet ihmisen niin tiedät ettei täällä nostella häntää pätkän vertaa vaan lähinnä mennään häntä koipien välissä.

Voin luvata sulle, että kun nyt ajattelet että tässä joku rehvastelee olevansa mukavalmentaja, niin kyseessä on tavoitteellinen ihminen joka ei ole pätkääkään tyytyväinen rooliinsa edes nykyisenä nuorten mestisvalmentajana. Odotan edelleen tästä rakkaasta seurastamme toista tarjousta, ja otan vaikka heikomman roolin jotta lyön jalan sinne oven väliin.

Lisäksi, viestissä totesin että itse en olisi valmentajana ollut tuohon tyytyväinen.

Minä, itse, omana persoonana, tuossa tilanteessa. Ja totta puhuen, ei varmasti olisi kukaan muukaan. Ei ees meiän Tommi.
 
Viimeksi muokattu:

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tarkoitus ei suinkaan ollut vittuilla, vaan huomauttaa sinulle että turha nostella omaa häntää täällä tollasilla meriiteillä. Kyllä tähän maahan valmentajia ja päävalmentajia mahtuu.. Tsemppiä matkaan!

Käsittääkseni meidän palstalla ei ihan pilvinpimein ole valmentajia ja päävalmentajia, kaikennäköistä muuta tietäjää kyllä.

Mun mielestä on hieman mautonta tolla tavalla mennä henkilökohtaisuuksiin, sekä eikös henkilöllisyys oltukkin aika varjeltu tällä palstalla?
Mulla itsellänikin kävi mielessä katsoa, että kuka/ketkä koutsaa meillä U15 jengiä, jätit sitten organisaation mainitsematta tai et, joten ymmärrät että tommonen rinnastaminen voi olla aika vaarallista etenkin kun rinnastettava on tunnettu palstalla varsin suorista, sekä vahvoista näkökulmistaan ja tänä nyt ei ollut Bobbylle mikään vinoilu, mä henkilökohtaisesti tykkään sun tyylistä vaikka en kenenkään meidän fanipoika olekkaan.

Mun mielestä tässä on esitetty näkökulma, josta sä McFäde triggeröidyit syystä tai toisesta ja kävit kukkoilemaan ja aukomaan päätäs siitä, että sun mielestä Bobby rehvastelee täälä palstalla.
Etkös juuri sinä syyllistynyt kommenteillas täysin samaan asiaan, josta syytitkin?
Kysymys siis kuuluu, että kuka vittu sä olet ja mikä sä olet dumaamaan täälä toisten mielipiteitä?

Hitto vetää tunteisii tollaset kommentoijat, öitä.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sen verran vielä tätä kommentoin, että mun henkilöllisyys ei ole täällä koskaan ollut salaisuus. Koskaan ei oo ollut edes tarkoitus sitä salata, ja iso osa tietää kuka mie oon.

Tiedän myös itsekin muutaman nimimerkin henkilöllisyyden. Se on täysin fine. Heille, enkä kenellekään muulle aio koskaan vittuilla henkilökohtaisesti kuin kasvotusten, jos jostain kumman syystä tarpeen tulee. Vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen ei ole tullut mieleenkään.


Se mitä minä olen oppinut ja saanut tältäkin palstalta, on tärkeämpää kun mitä joku hemuli huutelee näyttöpäätteensä kautta. Tällä palstalla on äärimmäisen fiksuja kiekkoihmisiä ja kaikkea tätä seuratessa tulee sellainen olo että tuntee elävänsä. Ite en toivo kun sitä, että kaikki tällä palstalla olevat ja tulevat kokevat ittensä osaksi tätä yhteisöä ja nauttii siitä. :)
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Barto oli kova pilkuissa kyllä.

Bartosak on Pelicansin historian paras maalivahti rankkareissa. Olisi NHL:ssäkin ehdotonta parhaimmistoa jos kokisi olonsa yhtä hyväksi kun nyt ja mies olisi lyönyt siellä läpi.

Toki se, ettei jäätä edes höylätä ennen vl-kisaa on aivotonta, mutta parempi heikot rankkarit kun ei rankkareita ollenkaan :)
 
Viimeksi muokattu:

HooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Reipas ja nykyisin Pelicans
Vaikka tuossa pelissä noustiin Saken Av-maalin ansiosta ja voitettiin Bartosakin torjunnoilla, niin oli kyllä iso viivariski Vainiolta ennen maaliaan. Jos ei olisi kiekko tarttunut ja jäänyt alueelle, olisi voinut kolista omassa päädyssä. Vainio tekee noita rohkeita viivapelejä paljon ja luojan kiitos, nyt onnistui... Seuraus oli maali, jonka vielä itse viimeisteli.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
On kyllä huikea. Oli Pappi muistaakseni kanssa aika kova silloin kun oli parhaassa iskussa nuorena vai onko aika kullannut muistot.

Ehdottomasti oli.

Vaikka tuossa pelissä noustiin Saken Av-maalin ansiosta ja voitettiin Bartosakin torjunnoilla, niin oli kyllä iso viivariski Vainiolta ennen maaliaan. Jos ei olisi kiekko tarttunut ja jäänyt alueelle, olisi voinut kolista omassa päädyssä. Vainio tekee noita rohkeita viivapelejä paljon ja luojan kiitos, nyt onnistui... Seuraus oli maali, jonka vielä itse viimeisteli.

Mikäli Bergman ei jatkaisi ja Kousa olisi huhuissa, niin Vainion pitäisin. Pelisilmää löytyy, potentiaalin näkee pitkälle. Varmasti olisi lyönyt läpi isosti ellei olisi loukkaantunut niin paljoa.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Bartosakin 1v1 tilanteet ovat kyllä osuneet silmään jo kauan aikaa sitten, ihan jäätävän kylmäpäinen jätkä.
Toivottavasti saadaan nauttia ukosta vielä kauan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös