Jägen_pelsut
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Ai siis oliko tää ”taktinen” peli??Vältettiin Tappara!!!
Ai siis oliko tää ”taktinen” peli??Vältettiin Tappara!!!
Siellä taitaa olla viellä ykkösveska hiukan rikkiKiitokset Bartosakille.
Innostua en jaksa. Onneksi Tepsin nuorisokaarti vastassa, ehdottomasti haavoittuva puolustus vastassa ja Kestneriltä peli-ilo poies.
Tämähän meni juuri käsikirjoituksen mukaan, jätkät taktikoi.Ai siis oliko tää ”taktinen” peli??
Niemelä oltiin viemässä roviolle kahden ensimmäisen erän aikana, varmaan tämä nousu voidaan laittaa hänen piikkiinsä samalla tavalla?
Nyt ruuvataan päät kuntoon erätauolla.
Eiköhän se siitä vielä lähde kun peli alkaa olla menetetty.
Menkää itseenne. Ennen kautta sanoin, että tällä porukalla maksimi on sijat 8-10 runkosarjan osalta ja 8. Sija sieltä on nyt tulossa.
Niemelä oltiin viemässä roviolle kahden ensimmäisen erän aikana, varmaan tämä nousu voidaan laittaa hänen piikkiinsä samalla tavalla?
Ootas kun mä meen. Hienosti myös oot siteerauksen katkaissut puolesta välistä kesken niin että koko viestin merkitys muuttuu ihan eri valoon kuin tarkoitettu. Se ei mikään veikkaus ollut vähää alusta.Onneksi veikkauksesi meni päin persettä. Olisiko aika mennä itseesi?
Hyvä ettei itkua pudottanut kun Hanu laitto uunin. Itsekin olin tien päällä niin pitkästä aikaa turkoosi ääni kuulokkeista ja oli taattua laatua. Ja oli helpottunut ettei tarvinnut lähteä ajamaan Vaasaan vaikka oltaisiin menty Kouvolaan mutta ei kuullu sitä studiosta. Nyt kuitenkin sinne TurkuunNoh , laitoin raadion kiinni siinä Jukureiden toisen maalin jälkeen ja aloin lapsen iltatouhuja toimittamaan. Millaiset oli ilin hehkutukset? Olisi mukava jos pääsis nautiskelemaan jälkikäteen jostain?
Onnea tälle upealle Joukkueelle playoffeihin.
Eipäs nyt rinnasteta millään tavalla alasarjan u15 akatemian apuvalmentamista liigan päävalmentajan työhön. Vertauksena kuitenkin yhtä ontuva kuin jos esittäisit taksin kuljettajana olevasi pätevämpi kommentoimaan formuloita kuin muut F1 fanit.Itse valmentajana kokisin että tuollaisesta pelistä rankkarivoitto on niin minimisuoritus, että vähän olisin häntä koipien välissä. Joukkue oli kaksi erää niin luokaton. Vaikea kuitenkaan on yksilöä sormella osoittaa, paitsi tietysti sitä joka viimeisenä kantaa vastuun :)
Totaalisen paska suoritus tälläiseen
Eipäs nyt rinnasteta millään tavalla alasarjan u15 akatemian apuvalmentamista liigan päävalmentajan työhön. Vertauksena kuitenkin yhtä ontuva kuin jos esittäisit taksin kuljettajana olevasi pätevämpi kommentoimaan formuloita kuin muut F1 fanit.
Tarkoitus ei suinkaan ollut vittuilla, vaan huomauttaa sinulle että turha nostella omaa häntää täällä tollasilla meriiteillä. Kyllä tähän maahan valmentajia ja päävalmentajia mahtuu.. Tsemppiä matkaan!Se että viitsit tietää meikäläisen henkilöllisyyden muttet mitä joukkuetta todellisuudessa valmennan, on hönöä.
Eikä sekään, että olen valmentanut tuota joukkuetta vaikuta mitenkään siihen miten päävalmentajaa kohdellaan hierarkiassa. Kovasti löytyy vittuilijoita tällä palstalla.
Lisään vielä, että olen jättäytynyt tarkoituksella apukoutsiksi, jotta voin hoitaa leipätyöni kunnialla.
Tulet muuten itekin kuulemaan tästä kaksikosta.
Vieläkin lisäyksenä, jokainen koutsi joutuu käymään pitkän tien ennenkuin on tällä palstalla katu-uskottava, ja silloin tänne ei enää kannata kirjoittaa.
”Tarkoitus ei suinkaan ollut vittuilla, vaan huomauttaa sinulle että turha nostella omaa häntää täällä tollasilla meriiteillä. Kyllä tähän maahan valmentajia ja päävalmentajia mahtuu.. Tsemppiä matkaan!
Tarkoitus ei suinkaan ollut vittuilla, vaan huomauttaa sinulle että turha nostella omaa häntää täällä tollasilla meriiteillä. Kyllä tähän maahan valmentajia ja päävalmentajia mahtuu.. Tsemppiä matkaan!