Peliesitykset ja suoritukset kaudella 2020–2021

  • 277 943
  • 3 246
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Jep, kyl mä kans sanosin et "ihan okei" debyytti paljon parjatulta Hongalta. Otti heti roolia puolustuksessa ja liike luistimilla erinomaista. Hyvä pelaajahaku!
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
En ole vieläkään ihan Hongan suurin fani, mut oli kyllä hyvä tänään. Honka on sellainen täysin erilainen pelaaja muihin Pelicansin pakkeihin verrattuna, sellainen luisteleva joka näkee samalla pelin, eikä tänään omissakaan ollut ongelmissa.
Sitä mä ihmettelen että miksi Laaksosella on vakiopaikka ykkösylivoimassa, joka pelaa 1:40min ylivoimasta? Sen laukausta ei kuitenkaan käytetä, niin kai Honka siihen sopisi jakamaan kiekkoa. Bergman ei saa kunnolla ylivoima-aikaa, menee hieman hukkaan, mutta pakko sanoa että pelaa hienosti joukkueelle ja tekee sen mitä joukkue tarvitsee.

Tepsille pitää antaa kunniaa siitä että oli todella v*ttumainen vastustaja ja vaikka Raipea aina haukutaan, niin ärsyttävän hyvän taktiikan oli ottanut. Ne voitti paljon irtokiekkoja, koska eivät edes hakeutunut sektoriin vaan pyöritti 1-2min ralleja kulmissa, jolloin väsytti ketju kerrallaan Pelsun ketjuja. Siinä meni niiden jälkeen aina pari vaihtoa ohi kun oli jalat ja pää hapoilla edellisestä vaihdosta, oma hyökkääminen meni siltä ketjulta aina vaan selviytymiseksi.

Hyvät kaksi pistettä, pitää olla ihan tyytyväinen, vaikka ykkös- ja kakkossentteri puuttui, samoin kun ykkösveskari.
 

aCoustiC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vieläks joku on sitä mieltä ettei Patrikaisella voida pärjätä?

Pärjätäänhän me kun tehdään yksi enemmän kun vastustaja :)

Omaan silmään (joka ei siis ole se jonka päällä istuu) kaverilla on edelleen pieniä haasteita suorissa laukauksissa, toki eiliset ilman maskia menneet oli myös erinomaisia vetoja. Hyvä tästä tulee ja eteenpäin mennään

Muuten matsissa näkyi ehkä turhankin karusti ykköskassin ukkojen puuttuminen, mutta hyvin venyttiin vaikka varsinainen ratkaisu sitten tuli enemmän yksilötaidolla kuin kentällisen eforttina, mutta mitäpä siitä. Pää-asia että tuli ja mun mielestä tärkeintä on positiivisen trendin ylläpitäminen mahdollisimman pitkään. Notkahdus oletettavasti tulee, kun hiukan ylärajalla mennään kokoajan ja kevät on mysteeri noiden lainaukkojen osalta. Lash tuskin nostaa kytkintä, ennen kun noita rokotteita aletaan saamaan ja sitä kautta yhteiskunnat aukeaa, joten jää nähtäväksi kuinka pitkällä ollaan keväällä. Nautitaan nyt
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Sitä mä ihmettelen että miksi Laaksosella on vakiopaikka ykkösylivoimassa, joka pelaa 1:40min ylivoimasta? Sen laukausta ei kuitenkaan käytetä, niin kai Honka siihen sopisi jakamaan kiekkoa. Bergman ei saa kunnolla ylivoima-aikaa, menee hieman hukkaan, mutta pakko sanoa että pelaa hienosti joukkueelle ja tekee sen mitä joukkue tarvitsee.
Miksi Liigan kovinta ylivoimakoostumusta pitäisi muuttaa millään tapaa? Laaksonenhan on vielä ollut tehokaskin.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Miksi Liigan kovinta ylivoimakoostumusta pitäisi muuttaa millään tapaa? Laaksonenhan on vielä ollut tehokaskin.

Tämäkin on totta, erittäin totta.
Kai mä en vaan tykkää siitä miten Laaksonen pelaa kun vastustaja tulee päälle, kai se siitä on vaan. Tepsiäkin vastaan monta kertaa karvaaja aiheutti ongelmia Laaksoselle, ylivoimalla etenkin. Ihmettelen eniten varmaan sitä ettei Laaksosen ja etenkin Bergmanin laukausta hyödynnetä tarpeeksi. Mutta, Niemelä tietää paremmin, siitä on tilastot näyttönä. Ja siksi mä on täällä ja se siellä.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ihmettelen eniten varmaan sitä ettei Laaksosen ja etenkin Bergmanin laukausta hyödynnetä tarpeeksi.
Näistä ihmetellyt Bergmania isosti, jos kaveri hyvän lämärin omaa. Laaksosen vetoa taas on käytetty paljon ja lähes aina se on jäänyt vastustajan kärkiblokkaajaan. Nyt viime peleissä toki vähemmän käytetty, mikä on ihan hyvä...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Yksi kauden parhaita avauseriä turkoosilta, joka hävittiin koska vastustaja oli myös hyvä. Noh, ei kai tässä muuta kuin toisen erän alkuun ylivoima pyörimään taas heti tehokkaana ja peli voi alkaa taas alusta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös