Suikkasen sanoin meinasi tulla itselle kuti pöksyyn kun Ryan pisti kiekon ylähyllylle.
Uskaltaako Hanu muka käydä viemässä Laschin läksiäismaalin nimiinsä ;)Veikkaan että hipaisi Hanneksen pakaraa, mutta katsellaan.
Uskaltaako Hanu muka käydä viemässä Laschin läksiäismaalin nimiinsä ;)
Uskaltaako Hanu muka käydä viemässä Laschin läksiäismaalin nimiinsä ;)
Yks juttu mistä sytyn kovasti on toi 5 vs 5 pelin avauskuvio jossa laituri hakee alhaalta, se tuntuu toimivan yllättävänkin hyvin.
Niin ja Cervenyn tapa hakea paikkaa. Siitä oon ennenkin puhunut, sillä on hieno tapa pienellä liikkeellä hakea itseään pelattavaksi.
Lämsä vol 2. Ainakin vielä viikko sitten palstalla oltiin sitä mieltä.Mikä mies toi Niemelä oikein on ..
Nämä maailmanmestarivalmentajat ei ole ihan turhia jätkiä. Vrt. myös Jussi Ahokas Kookoossa.Lämsä vol 2. Ainakin vielä viikko sitten palstalla oltiin sitä mieltä.
Kukas olikaan se sankari joka kutsui Cervenya mancrushikseni?
En muista, en minä ainakaan, oon siinä sun kilpakosijana ollut koko ajan.
Siinä on alusta asti ollut mun silmiin paljon hyviä pieniä juttuja, joista nyt on alkanut tulla tulosta. Samankaltaisia juttuja kun Zohornassa oli. Molemmista loistaa sellainen nöyryys ja halu auttaa kaveria, tehdä peli helpoksi omalle joukkueelleen. Se miten Cerveny hakee ylivoimassa itseään vapaaksi sillä pienellä pumppaavalla 1-2m liikkeellä siinä neliön keskellä, se pitäisi näyttää jokaiselle junnupelaajalle.