Peliesitykset ja suoritukset kaudella 2020–2021

  • 277 821
  • 3 246

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voi perkele tämä kausi näyttäisi hyvältä jos saataisiin vielä kiinnitettyä Lasch loppukaudeksi ja yleisöä lisää halliin. Tässä voiton hurmoksessa tuntuu taas että kaikki on mahdollista tällä kaudella.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Peli on monessa mielessä viihdyttävää Ja hyvä flow on kentällisissä.
Ai että on mukavaa olla taas pitkästä aikaa ylpeä Pelsujen peliesityksistä.
Muulloin ollaan muuten vaan ylpeitä );. Ja taas YV maali.
NYT KULKEE.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Suikkasen sanoin meinasi tulla itselle kuti pöksyyn kun Ryan pisti kiekon ylähyllylle.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Juu. Kyllä Laaksosen maalitilanne oli Hölön haasto. Tuomarit eivät edes aikoneet tarkistaa hylkäämäänsä maalia, mutta tosiaan Hölön haasto pakotti heidät tarkastamaan tilanteen ruudulta.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
60-prosenttista ylivoimaa kahteen viime peliin. Edes Alkon kirkkaat ei potki noin kovaa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Björnisestä vielä sanottava sen verran, että kyllä on muutes Hannes kehittynyt ja miehistynyt parissa vuodessa aivan älyttömän paljon. En ihmettele ollenkaan miksi leijonapaita kutsuu el capitanoa jälleen. Johtaja isolla J:llä.
 

Team Tölkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suljettu liiga ja Kummola
Erinomaisessa iskussa olevan yv:n iso asia on uhka...viivassa ja syvällä. Vaikea ottaa molempia pois kun on niinkin taitavia yksilöitä peliä pyörittämään kuin tällä hetkellä.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Yks juttu mistä sytyn kovasti on toi 5 vs 5 pelin avauskuvio jossa laituri hakee alhaalta, se tuntuu toimivan yllättävänkin hyvin.
Niin ja Cervenyn tapa hakea paikkaa. Siitä oon ennenkin puhunut, sillä on hieno tapa pienellä liikkeellä hakea itseään pelattavaksi.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Yks juttu mistä sytyn kovasti on toi 5 vs 5 pelin avauskuvio jossa laituri hakee alhaalta, se tuntuu toimivan yllättävänkin hyvin.
Niin ja Cervenyn tapa hakea paikkaa. Siitä oon ennenkin puhunut, sillä on hieno tapa pienellä liikkeellä hakea itseään pelattavaksi.

Kukas olikaan se sankari joka kutsui Cervenya mancrushikseni?
 

Henriq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Vauhti kiihtyy .. Tyrskyllekin maali! Mikä mies toi Niemelä oikein on ..
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Melkosta. Ei löydy pysäyttäjää tälle junalla tällä hetkellä. Täysin suvereenia touhua jälleen maaliero joku 21 - 6 tms. viimisessä 4 pelissä. Ylivoima murhaavaa. Lasch aivan kuningas. Barto myös aikamoinen sälli. Ykkönen ja kakkonen toimii kuin unelma ja sitä säestää hienosti kolmonen ja nelonen. Kopissa myös varmaan aika hyvä meininki voisi ainakin kuvitella. Jos maajoukkuematsien aikana pärjätään ilman Hannesta, Bartosakkia ja Cervenyä niin mikä vaan on mahdollista jälleen kerran tällä kaudella

Ihana joukkue. Tää on mun jengi !!!! Tulisipa ne osakkeet myyntiin jo, että voisi antaa tukeaan jengille !
 
Viimeksi muokattu:

Henriq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Lämsä vol 2. Ainakin vielä viikko sitten palstalla oltiin sitä mieltä.
Nämä maailmanmestarivalmentajat ei ole ihan turhia jätkiä. Vrt. myös Jussi Ahokas Kookoossa.
Ainakin itse olen yllättynyt herrojen aikaansaannoksista liigassa.

Vaikkakin Tommilla näyttöaika vielä aika lyhyt. Mahtava startti kuitenkin !!
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Kun nyt vaan ei kukaan loukkaantuisi Karjala-turnauksessa tai saisi mitään virusta, sen verran hyvin on pullat uunissa tällä hetkellä. Ja tuosta vielä puuttuu Somppikin kokonaan.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Oleellista tässä hetkessä on se, että mikään kentällinen ei ole pyörinyt omissa. Kertoo viisikkotasapainon olevan hyvällä mallilla. Lasch nyt on kirsikka kakun päällä ja helvetin makea sellainen.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kukas olikaan se sankari joka kutsui Cervenya mancrushikseni?

En muista, en minä ainakaan, oon siinä sun kilpakosijana ollut koko ajan.
Siinä on alusta asti ollut mun silmiin paljon hyviä pieniä juttuja, joista nyt on alkanut tulla tulosta. Samankaltaisia juttuja kun Zohornassa oli. Molemmista loistaa sellainen nöyryys ja halu auttaa kaveria, tehdä peli helpoksi omalle joukkueelleen. Se miten Cerveny hakee ylivoimassa itseään vapaaksi sillä pienellä pumppaavalla 1-2m liikkeellä siinä neliön keskellä, se pitäisi näyttää jokaiselle junnupelaajalle.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En muista, en minä ainakaan, oon siinä sun kilpakosijana ollut koko ajan.
Siinä on alusta asti ollut mun silmiin paljon hyviä pieniä juttuja, joista nyt on alkanut tulla tulosta. Samankaltaisia juttuja kun Zohornassa oli. Molemmista loistaa sellainen nöyryys ja halu auttaa kaveria, tehdä peli helpoksi omalle joukkueelleen. Se miten Cerveny hakee ylivoimassa itseään vapaaksi sillä pienellä pumppaavalla 1-2m liikkeellä siinä neliön keskellä, se pitäisi näyttää jokaiselle junnupelaajalle.

Aamen, en sinua epäillytkään. :)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Olen ihmetellyt useampana vuonna, miksei Iikka kelpaa leijonapaitaan. Meille tietenkin hyvä, mutta kyllä kaverille sen soisi Ja toisaalta olisihan se mukava nähdä miten kiemuransa toimisivat kansainvälisissä ympyröissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös