Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

• 493 758
  • 11 841
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Läpiajossa olis ollu joo aikaa tehdä muutakin, nyt päätyi laukaukseen.

Suurin osa runkkaa Lassen suorituksille, mutta mitä se on saanut aikaiseksi viime peleissä, tai ylipäätään on kauden aikana tehnyt ilman Laschin nappisyöttöjä, joita on vielä tuhlannut aika isolla prosentilla.
Miksi otat Lassen mukaan keskusteluun jossa puhutaan siitä, että Raikka on tällä hetkellä totaalisen tuhnu ja Meidän Jengille lähestulkoon rasite tolla fleguilullaan ?

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Eipä tuu taaskaan pelistä oikeen yhtään mitään.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Jaahas ja Barto paskaksi seuraavaksi?
Ei tainnut onneksi pahemmin käydä, vähän maila osui kaulaan kai?

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mikä tossa Kalunkin touhussa mättää. Ei voi vetää itse mistään. Taas oli maskia vaikka kuinka paljon ja vielä syöttöä Kumpulaiselle....

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Koska se on se pahin surffailija ja se kaikesta laistaminen tarttuu muihin. Miksi muut ei sais alibipelata, jos firman kallein jätkäkin tekee niin?
Tai sitten sen tekemistä kytätään suurennuslasilla. On se outo jos jengi niin paljon sitä kumartaa, että ei kiinnosta pelata lätkää jos kultakuuppaa ei kiinnostu, ei saatana mitä päättelyä täältä saa lukea.

JaromirLager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No siinä tapauksessa ei taida jengi olla kovinkaan hyvin valmennuksen näpeissä, jos yhden fleguilu tuhoaa koko joukkueen toiminnan
Ilahduttavaa että huomaat tämän tässä vaiheessa kautta:D ei ole missään vaiheessa ollut näpeissä eikä tule tällä valmennuksella olemaan jatkossakaan

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Ilahduttavaa että huomaat tämän tässä vaiheessa kautta:D ei ole missään vaiheessa ollut näpeissä eikä tule tällä valmennuksella olemaan jatkossakaan
Niin, itse olen marraskuusta lähtien vaatinut potkuja suolapatsaalle, nyt kun sitä ei ole tapahtunut aletaan syyttämään kultakypärää. Olen aidosti sitä mieltä, että myydään Lasch jonnekkin kärkijoukkueeseen, mies pääsee lopettelemaan uraansa kunnialla ja fanit saa etsiä uuden sylkykupin.

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siis miten vitussa joku vitun marjala voi tulla koko kentän läpi ja luoda itselleen maalintekopaikan ? No siten, että me ollaan ihan vitun paska jengi.

flow

Jäsen
Pelicansin nykyinen pelitapa on puolustusta eikä kiekkokontrolliin edes pyritä. On siinä Laschilla&co selvästi nielemistä. Hirveetä tätä on katsoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy