Kyllä mä tota Lawrencea katson mielenkiinnolla. Se on kaveri, joka kannattaisi pitää. Will dominate, kunhan pääsee vähän paremmin sisään vielä.No on tuolla sentään Bartosak, muut pelkkää HMV.
Ainakin se antaisi sitä viestiä, että valmennuksella on kuin onkin kassit laittaa surffailijat katsomoon etsimään motivaatiota. Tämän luulisi nostavan muiden tekemisen tasoa.Helppohan se tietty olis vaan pistää Lasch poppareille, veikkaan vaan että se ei muuttaisi mitään.
Tänäänkin taas huikeaa tekemistä nimenomaan tässä hyökkäyspäässä. Aijjaij.Lasch on ainoa joka saa hyökkäyspäässä luotua edes jotain, oli se sitten kuinka paska omassa päässä tahansa.
Mä vielä vähän epäröin sitä, vaikka sillä onkin hieno kyky löytää itsensä maalipaikalle, se monelta puuttuu.Kyllä mä tota Lawrencea katson mielenkiinnolla. Se on kaveri, joka kannattaisi pitää. Will dominate, kunhan pääsee vähän paremmin sisään vielä.
Mahdollisesti ja eiköhän se opi vielä. Jos nyt katsellaan referenssinä johonkin väänäsiin, niin eipä noita kiekollisia ja hyvin kentän näkeviä senttereitä puissa kasva. Olisin valmis tämän kortin katsomaan.Mä vielä vähän epäröin sitä, vaikka sillä onkin hieno kyky löytää itsensä maalipaikalle, se monelta puuttuu.
Mutta kaksinkamppailuissa on aika mikkihiiri vaikkakin pystyy usein pyörähtämään alta pois ennen kontaktia, mutta jos tulee kontakti niin kiekko siirtyy vastustajalle aikalailla sata kertaa sadasta. Mahdollisesti se vielä totuttelemaan kovempaan liigaan ja löytää vielä tavan pärjätä myös niissä kamppailuissa.
No sittenhän tämä on helppoa, myydään saman tien vaikka Lappeenrantaan ja ollaan sen jälkeen heittämällä 12 sakissa.Ainakin se antaisi sitä viestiä, että valmennuksella on kuin onkin kassit laittaa surffailijat katsomoon etsimään motivaatiota. Tämän luulisi nostavan muiden tekemisen tasoa.
Tästä voisi kuvitella et oot sitä mieltä et se on pelannut hyvin viimeiset pelit?No sittenhän tämä on helppoa, myydään saman tien vaikka Lappeenrantaan ja ollaan sen jälkeen heittämällä 12 sakissa.
Voidaan sitten nauttia Ryaninkin otteista pidempään keväällä ja nähdään kun ukko heittää lättyä maalin eteen ylivoimalla Saipan paidassa.
Samaan aikaan meidän suolapatsas miettii voitaisiinko peliä hidastaa entisestään ja että onko siinä 8 laukauksessa per peli pelissä vieläkin puolet liikaa.
Koko kauden mittakaavassa mun silmissä sellainen 15+15 pistettä tekevä pelaaja. Hyvä pörrääjä ja ihan kiva pelaaja josta voisi saada jopa enemmän irti laidassa.Mahdollisesti ja eiköhän se opi vielä. Jos nyt katsellaan referenssinä johonkin väänäsiin, niin eipä noita kiekollisia ja hyvin kentän näkeviä senttereitä puissa kasva. Olisin valmis tämän kortin katsomaan.
Läpiajossa olis ollu joo aikaa tehdä muutakin, nyt päätyi laukaukseen.Tänäänkin taas huikeaa tekemistä nimenomaan tässä hyökkäyspäässä. Aijjaij.
Totaalinen luru läpiajosta Valin hanskaan vaikka olisi ollut kaiken maailman aika tehdä ihan mitä tahansa, vaikka jopa ihan harhauttaa vastaan tullutmaalivahti ihan näin ideana heitettynä.
Yksi hyvä syöttö Lasselle ohjuriin mistä ei toki kummempaa syntynyt. Muistatko muita aikaansaannoksia kyseiseltä surffailijalta ?
En, tuolla ei ole pelannut kukaan hyvin. Mun mielestä on vain naurettavaa syyttää yhtä pelaajaa, kun syy paskalle on valmennuksessa.Tästä voisi kuvitella et oot sitä mieltä et se on pelannut hyvin viimeiset pelit?
Myyminen ja motivaation hakeminen poppareilta on kuitenkin pikkuisen eri asia.