Pökköä tilattu, mutta toimitus ei vielä hallilla.Nyt on jäänyt puut hankkimatta.
ongelma vaan on se, että Patrikainen-Lindbom -kaksikosta kumpikaan ei ole olympiavoittaja ja kaksinkertainen maailmanmestari, eli tunnelin päässä oleva valo on huomattavan paljon himmeämpi...Kyllä, mutta Olkijussi oli kyllä aivan helvetin paska viimekaudella alkukaudesta jos en väärin muista. Vastaavanlaisia lerppuja hörppi mutta paransi kyllä sitten joulua kohden ja häippäsikin ulkomaille sitten.
Mihin asti tätä jossittelua pitää jatkaa? Veikkaus, että 10 matsin jälkeen siellä on nykyiset saikku-miehet kehissä ja mietitään että annetaan vielä 5-10 matsia aikaa... kyllä se lähtee. Tai ei lähde.Mulle sanottiin että kannattais kuulemma mennä tänään paikan päälle. Siltä tosiaan näyttää.
Kohta pitää alkaa tapahtumaan jotain tai menee koko kausi heti viemäristä alas.
Just vasta eilen sanoin että passivoiduttiin johtoasemassa, mut oli kuulemma enemmän vastustajan hyvyyttä.Osaako joku sanoa miksi ollaan niin passiivisia tietyissä tilanteissa.
Miksi edes satsataan 3 miljoonaa joukkueeseen, jos ykkössentteri ja ykkösmaalivahti jätetään kuitenkin tarkoituksella hankkimatta?
Vittu mitä imureita meijän moket
Mietteet 2021, talteen otettiin. Valitettavasti Lindbomikaan ei aivan vakuuta.Kuitenkin Patrikainen on hiukan samaa tasoa kuin Voutilainen, jostain syystä nauttii suurta luottamusta vaikka näytöt eivät vielä kummoisia ole. Ei me siitä ykkösveskaria tulla saamaan.
Saa ottaa talteen ;D
Just vasta eilen sanoin että passivoiduttiin johtoasemassa, mut oli kuulemma enemmän vastustajan hyvyyttä.
Vittu mua naurattaa sun itkut, jatka samaan malliin ja nauti vaan matsista.Vittu mulla sulaa naama näiden täysin sisällöttömien itkuvirsien kanssa.