Peliesitykset ja suoritukset 2024–2025

  • 114 715
  • 2 405

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Melkein tekisi mieli väittää, että mikäli kurituksen kohteena ei olisi ollut Eemeli Suomi, niin ei siitä boksia olisi myöskään tullut. Välillä tuntuu, että ihan samat säännöt ei päde hänelle, mutta voi johtua myös omasta asenteesta kyseistä pelaajaa kohtaan.
Mä olen aina ihmetellyt tätä antipatiaa Eemeli Suomea kohtaan. Sehän on täysin samanlainen kuin meidän jumaloimamme Captain my captain, Hannes Björninen. En tarkoita pelityyliä missään nimessä vaan sitä että se missä me Pelicans-lasien läpi näemme Björnisen kovana taistelijana ja suurena johtajana niin rehellisyyden nimissä onhan se ihan saatanan ärsyttävä pelaaja vastustajille ja heidän faneilleen.

Tarpeeksi taitava tehdäkseen tulosta mutta menee joka tilanteeseen tosissaan vääntämään mutta sitten tulee se ärsyttävä osio eli osaa näyttää tuomaristolle erittäin hyvin miten häntä rikottiin, korostaen hieman käsien nostamisella tms. Ja Björnisellä on jopa mua ärsyttävä tapa valittaa vihellyksen jälkeen tuomaristolle sellainen ihmettelevä ilme naamallaan.

Eemeli Suomi ja Hannes Björninen on saman kolikon kaksi eri puolta, molemmat seurauskollisia ja tärkeitä omalle jengille mutta ärsyttäviä vastustajille. Mä itse arvostan Eemeli Suomea kovasti.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Niin ja eilisestä Ilves-pelistä sen verran että kaljanhuuruisten silmien läpi katsottaessa peli-ilme oli loistava, erittäin kovaa työntekoa kaikilta ja sellaista playoff-kiekkoa kovine taklauksineen jne.
Työmiesosasto Hirvonen-Väänänen-Tyrväinen-Roine-Virtanen pääsi loistamaan.

Tappiosta huolimatta hiton kiva peli katsoa ja toivottavasti sama ilme pidetään muissakin peleissä.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Niin ja eilisestä Ilves-pelistä sen verran että kaljanhuuruisten silmien läpi katsottaessa peli-ilme oli loistava, erittäin kovaa työntekoa kaikilta ja sellaista playoff-kiekkoa kovine taklauksineen jne.
Työmiesosasto Hirvonen-Väänänen-Tyrväinen-Roine-Virtanen pääsi loistamaan.
Pelicansin pommikoneosasto teki ilmeisesti vähän tuhojaankin noilla kovilla taklauksillaan, kun Utunen ja Björkqvist putosivat kesken pelin pois eivätkä tänään ole Ilveksen kokoonpanossa.

Tänään toivon Tyrskyn antavan Jorstille taas sellasta kyytiä että kylkiluut jomottaa pari päivää.
Leksallakin on toivottavasti pienimuotoinen tähtäin itsessään, Lindbomin maalille jos tulee pööpöilemään niin Vuko toivottavasti jakaa vähän komposiittia kylkeen ja märkää hanskaa naamaan. Tosin hanskat saisi kyllä pysyä käsissä tänään.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä olen aina ihmetellyt tätä antipatiaa Eemeli Suomea kohtaan.
Omat antipatiat lienee niiltä ajoilta, kun luisteli pää munissa keskialueella ja Keke Kousa ajoi sen pystyyn, niin siitä leivottiin jostain käsittämättömästä syystä kunnon pelikielto. Omissa ajan kultaamissa muistoissa se kun oli täysin puhdas pommi. Eli tästä jäänyt mielikuva, et järjestelmä suosii Suomea, koska oli Liigan nuorin kapteeni ja niin esimerkillinen kaikessa. Ja samasta syystä eilen Vuko laitettiin boksiin kun juuri Suomea kävi ojentamassa, mikä ei siis ole sallittua.

Ja joo nyt kun asiaa kirjoitan auki niin tiedostan asian olevan enemmän omien korvien välissä, mutta älkää suotta yrittäkö oikaisemaan asiaa.
 

Milvus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere
Pelicansin pommikoneosasto teki ilmeisesti vähän tuhojaankin noilla kovilla taklauksillaan, kun Utunen ja Björkqvist putosivat kesken pelin pois eivätkä tänään ole Ilveksen kokoonpanossa.


Normaalia rotaatiota mainitsemillasi pelaajilla.

Tuon rantsukoffin kommentit tällä palstalla ovat tyyppiesimerkkejä idiotismista, joka on leimannut ja tahrannut ilvesyhteisöä ja jota suurempi jääkiekkofanikunta katselee päätään puistellen.

Typerää keulimista.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs Pelicans
  • 1.73
  • 4.55
  • 3.95
Ilves vs Lukko
  • 2.02
  • 4.15
  • 3.15
JYP vs HPK
  • 1.74
  • 4.55
  • 3.90
Jukurit vs KooKoo
  • 2.24
  • 4.20
  • 2.74
K-Espoo vs KalPa
  • 3.40
  • 4.20
  • 1.93
Kärpät vs Tappara
  • 2.12
  • 4.30
  • 3.20
SaiPa vs Sport
  • 2.56
  • 4.00
  • 2.44
TPS vs Ässät
  • 2.04
  • 4.15
  • 3.10
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös