Mä olen aina ihmetellyt tätä antipatiaa Eemeli Suomea kohtaan. Sehän on täysin samanlainen kuin meidän jumaloimamme Captain my captain, Hannes Björninen. En tarkoita pelityyliä missään nimessä vaan sitä että se missä me Pelicans-lasien läpi näemme Björnisen kovana taistelijana ja suurena johtajana niin rehellisyyden nimissä onhan se ihan saatanan ärsyttävä pelaaja vastustajille ja heidän faneilleen.Melkein tekisi mieli väittää, että mikäli kurituksen kohteena ei olisi ollut Eemeli Suomi, niin ei siitä boksia olisi myöskään tullut. Välillä tuntuu, että ihan samat säännöt ei päde hänelle, mutta voi johtua myös omasta asenteesta kyseistä pelaajaa kohtaan.
Tarpeeksi taitava tehdäkseen tulosta mutta menee joka tilanteeseen tosissaan vääntämään mutta sitten tulee se ärsyttävä osio eli osaa näyttää tuomaristolle erittäin hyvin miten häntä rikottiin, korostaen hieman käsien nostamisella tms. Ja Björnisellä on jopa mua ärsyttävä tapa valittaa vihellyksen jälkeen tuomaristolle sellainen ihmettelevä ilme naamallaan.
Eemeli Suomi ja Hannes Björninen on saman kolikon kaksi eri puolta, molemmat seurauskollisia ja tärkeitä omalle jengille mutta ärsyttäviä vastustajille. Mä itse arvostan Eemeli Suomea kovasti.