Minä taas nukahdin, on sen tason peliä ollut taas.Ja sit mä heräsin.
Minä taas nukahdin, on sen tason peliä ollut taas.Ja sit mä heräsin.
Ehkä väsyneintä paskaa kritisoida maalivahtipeliä kun kotijoukkue ei tee yhtäkään maalia!Mitä haluat tällä kertoa vai provosoida?
En silti laita veskan syyksi. Auttaahan se jos noi ottaa kiinni, mut kyllä se juurisyy löyty sieltä kenttäpelaajan puolelta.
Vitun väsynyttä myös kun ei tunnu olevan mitään kontekstia tilanteista kaverillaEhkä väsyneintä paskaa kritisoida maalivahtipeliä kun kotijoukkue ei tee yhtäkään maalia!
Terve vaan @play_on
Nimenomaa tämä jengi on aika paljon nähnyt ja jopa nuo riihisetkin ovat kultaa kalliimpia suosta nnousun kannalta.Sata kertaa sadasta otan tälläsen paskan vaiheen kauden alkuun, kun puhutaan näinkin kokeneesta jengistä.
Jäitä hattuun ja kusiviiksiä viikseen huomenna.
Eikös tää samanen @play_on muuten jo kertaalleen saanut häädön palstalta? Silloinkin oli mun muistaakseni taustalla epätoivoista provoilua ja rapalan heittoa vailla totuuspohjaa...Vitun väsynyttä myös kun ei tunnu olevan mitään kontekstia tilanteista kaverilla
Sentään laulu raikas telkkariin asti. Hyvä LT!
Hei c'mon, viikon päästä olisi kolmas kotiavaus, kyllä me vielä tämä voitetaanSäälittävää. Toisessa kotiavauksessa nollille jäätiin.
Ei nuo timppalindforsit syyttä ole vailla pelipaikkaa liigasta vaikka junnuissa paukuttavatkin maalia solkenaan.Eihän tämä näytä yhtään hyvältä. Parempaan pitäisi Yllin pystyä tälläkin kokoonpanolla.
Oishan se jossain vaiheessa ennen kevättä kiva saada se kotiavauspelivoitto :DHei c'mon, viikon päästä olisi kolmas kotiavaus, kyllä me vielä tämä voitetaan
Oli jo nuori mies tänään, Ylli jäi ihan pojaksi, YLLIIIIIILämsä ei ollutkaan ihan poika enää.
Ei kahta ilman kolmatta!Hei c'mon, viikon päästä olisi kolmas kotiavaus, kyllä me vielä tämä voitetaan
Semmoinen iltapuhde oli se, ei jäänyt jälkipolville kerrottavaa. Mitä tähän nyt sanoisi. Toki 57 peliä jäljellä, kausi on vasta alussa. Ei oltu ykkösmiehistöllä liikkeellä, onko mahdollisesti flunssa-aaltoa joukkueessa. Yli-Junnilaa punnitaan kunnolla jo heti alkukaudesta. Puolustaminen...niin. Riihinen ja Johannesen, veljekset kuin ilvekset. Kalynuk, onko lintu vai kala. Kolme päästettyä läpiajomaalia on anteeksiantamatonta. Nolla tehtyä maalia. 0+0=0. Jos nyt vielä ei tarvitse dartsia alkaa pelailla, itse ainakin haluaisin nähdä täysin terveen ykkösmiehistön ensin yhdessä.
Jos nyt totta puhutaan niin kyllä toi koko joukkue oli ihan yössä tänään. EIhän siellä viisikkopelaamisesta tuntunut olevan yhdelläkään pelaajalla mitään hajua. Ei edes Purrella. Kaikki aivan vitun sekasin.Kyllä oli Baresin poikakin aika yössä tänään. On sen luokan talentti, että jaksaisin innostua jos olisi vuodenkin nuorempi. Mutta on kuitenkin jo 20, ei mikään lapsi enää.