Peliesitykset ja suoritukset 2024–2025

  • 116 037
  • 2 580

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Tossa on nyt se ero, että läpiajomaalin torjuminen on hiukan eri asia, ku Jassen puppelointi edellisessä pelissä. Voihan siitä Jassesta yrittää jotain vitun jumalaa tehdä, toistaiseksi se on mun papereissa keskitason kassari, joka ei kestä pätkääkään paineita.
3/3
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Riihinen tule jo helvettiin sieltä kentältä, aivan sysipaska peli kaverilta.
 

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eihän tämä näytä yhtään hyvältä. Parempaan pitäisi Yllin pystyä tälläkin kokoonpanolla.
Kieltämättä pitäisi. Mutta toisaalta pitää lähteä siitä, että kausi on aivan alkutekijöissään ja kokoonpano elää näköjään joka pelissä ja siellä saattaa olla vain lähestulkoon treeneistä tuttu kaveri vierellä.

Viisikkopelissä näkynyt selvästi tuo ettei siellä oikein ole ihan päivänselvää mihin se kiekko pitää siirtää ja kelle. Viimekaudella parhaimmillaan tultiin aivan hiton hienosti puolustuspaineesta parilla siirrolla pois. Näistä tämän hetken sähläyksistä selvemmin jäi mieleen Vukojevicin "siirto" Riihiselle kakkos erässä aivan päin persettä mihin kerkesin Lukko ensin. Mainitsin tuon tilanteen koska tuo selkeimmin näyttää juuri tuota mitä tuolla nyt tapahtuu jatkuvasti.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
No siinä oli tonttia Lindforsilla, valitettavasti ei mennyt.
 

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
Tää SDHL-peli Skellefteå - Frölunda on huomattavasti viihdyttävämpi. Useampia suomalaisia pelaajia, ja keilahallissa kirjaimellisesti enemmän ääntä kuin viikko sitten. Huutakaa jos Pelicans tekee maalin.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Täällä on puhuttu Lindbomin längeistä jo kolmatta viikkoa....
Jos pelien ulkopuolella on puhuttu, niin ei tartu tällaiseen jäärään niin helposti kun pitää päästä itse muodostamaan se mielipide.

Se joka on noin sanonut on todennäköisesti nähnyt Lindbomin pelaavan ennenkin ja tiennyt mistä puhuu. Nyt minä olen nähnyt kolmisen peliä ja tämän päivän saldo 3/3.
 

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Hyvin kyl laulaa pojat ja tytöt vaikka tilanne onkin tämä. Komeesti kajahtaa. Respektiä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös