Vaimot vihasia tänään Lahessa, impotent by PelicansLöysä kulli on kyllä katsojallakin tätä seuratessa.
Vaimot vihasia tänään Lahessa, impotent by PelicansLöysä kulli on kyllä katsojallakin tätä seuratessa.
3/3Tossa on nyt se ero, että läpiajomaalin torjuminen on hiukan eri asia, ku Jassen puppelointi edellisessä pelissä. Voihan siitä Jassesta yrittää jotain vitun jumalaa tehdä, toistaiseksi se on mun papereissa keskitason kassari, joka ei kestä pätkääkään paineita.
Kieltämättä pitäisi. Mutta toisaalta pitää lähteä siitä, että kausi on aivan alkutekijöissään ja kokoonpano elää näköjään joka pelissä ja siellä saattaa olla vain lähestulkoon treeneistä tuttu kaveri vierellä.Eihän tämä näytä yhtään hyvältä. Parempaan pitäisi Yllin pystyä tälläkin kokoonpanolla.
Siinä muuten markkinarako! Sinisiä pelican-pillereitä!Vaimot vihasia tänään Lahessa, impotent by Pelicans
Ja sit mä heräsin.Nyt se ralli päälle ja otetaan vähintään se yks piste.. (saatana)
3/3Pihalla ne pakit on olleet koko alkukauden. Harvemmin veskan syyksi pistän jos läpiajoista ei saa kiinni.
Ei sillä, on se hyökkäyskin ollut aivan tukossa.
Taisikin olla ainoo posi tässä matsissaSentään laulu raikas telkkariin asti. Hyvä LT!
Ainut positiivinen asia mikä näistä kahesta jälkimmäisestä erästä jäi käteen.Sentään laulu raikas telkkariin asti. Hyvä LT!
Jos pelien ulkopuolella on puhuttu, niin ei tartu tällaiseen jäärään niin helposti kun pitää päästä itse muodostamaan se mielipide.Täällä on puhuttu Lindbomin längeistä jo kolmatta viikkoa....
Mitä haluat tällä kertoa vai provosoida?
Ettei vaan olis molari ite, räplää luuria ja kirjottaa jatkikselle penkiltä :DMitä haluat tällä kertoa vai provosoida?
En silti laita veskan syyksi. Auttaahan se jos noi ottaa kiinni, mut kyllä se juurisyy löyty sieltä kenttäpelaajan puolelta.