Olen edelleen eri mieltä tuosta kopista ja Yllistä.Olihan se nyt alusta asti selvää, että jos tässä vaiheessa kautta vaihdetaan valmentajaa niin ei ole MITÄÄN muuta vaihtoehtoa kuin hankkia joku kokenut konkari. Mikään kokematon apuvalmentaja ei tässä ajassa pelitapaa ja ilmapiiriä muuta. Itse potkuja en kritisoi. Ei siinä muuta vaihtoehtoa ollut kun Ylli selvästi memetti lopullisesti kopin. Sitä kritisoin, että miten helvetissä tilanteen annettiin mennä tähän pisteeseen ja miksei ketään hankittu tilalle. Se olisi pitänyt tehdä vaikka pelaajia myymällä jos ei siihen muuten rahat riitä.
No se on nyt myöhästä. Se on karsinnat ja/tai konkurssi edessä. Olen melko varma, että ensi vuonna ei Lahdessa jääkiekkoa pääsarjatasolla pelata.
Sen sijaan sanoisin että nykyvalmennuksella ei ole koppia hallussaan. Mikään ei indikoi että tämä kääntyisi yhtään mihinkään. Päin vastoin, tässä on sukellettu syvemmälle mitä Yllin kanssa oltiin missään vaiheessa. Tänään tulee kolmas tappio yhtä monessa nykyvalmennuksen pelissä. Sitä ei estä mikään, kun ei tuolla ole pelihaluja.
Jos seurajohto haluaa tämän klaarata, niin ainoa keino on kaivaa ne rahat joko Petuun, Suikkaseen tai vastaavaan.