Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

• 640 441
  • 14 985

jkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mun mielestä eilen tappiosta ja turhasta kolmannesta erästä huolimatta oli ihan vauhdikas ja viihdyttävä peli.

Ja onneks muutki pelit meni suotuisasti tappiosta huolimatta, hyvä viikko! Mutta kaikki kyllä ihan auki, se voi olla että runkosarjan viimenen ottelu päättää, jatketaanko, karsitaanko vai lomaillaako.

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Lasch saa pelata hämmentävän paljon siihen nähden, että on tässä pelissä antanut enemmän syöttöjä vastustajan lapaan kuin omille.
Joka matsissa ihmetellää samaa ja silti meidän tehokkain hyökkääjä vaikka onkin ihan paska. Pitäs muiden varmaa petrata ni voidaa siirtää Lässeri vilttii.

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
ja joo, oli kärjistetty viesti fanipojalta. Ihmettelen vaan, että joka pelistä saa aika reilusti rapaa, vaikka peli siltikin plussalla kun kokonaisuutta katsellaan. Kertonee tosiaan pelaajan tasosta, että vaikka joka pelissä tulee tukku virheitä, niin kuitenkin onnistuu hyvällä prosentilla verrattuna joihin kärkiheppoihin. Kyllä voisi varmaan kokonaisvaltaisemmin pelaa, mutta ei tuo ole ikinä minusta ollut sellainen pelaaja mitä täällä hänestä odotetaan. Minun Pelsuissa saa jatkaa niin kauan, ku laittaa hokkarit naulaan!

Joka matsissa ihmetellää samaa ja silti meidän tehokkain hyökkääjä vaikka onkin ihan paska. Pitäs muiden varmaa petrata ni voidaa siirtää Lässeri vilttii.
Mä siis tunnistan kyllä Laschin vaarallisuuden ja ratkaisuhakuisille pelaajille sattuu ymmärrettävästi harhasyöttöjä. Tässä kyseisessä pelissä oli vaan ihan yössä, kuten toki moni muukin. Tästä huolimatta on jännä, jos yksittäinen pelaaja on palstaveljien mielestä immuuni huonolle pelille, koska on kultainen potta päässä.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Sharks, Rafael Nadal, Die Mannschaft
Tästä huolimatta on jännä, jos yksittäinen pelaaja on palstaveljien mielestä immuuni huonolle pelille, koska on kultainen potta päässä.
Laschan tätä ei toki ole, koska häntä kritisoidaan pelistä toiseen ja ollaan jatkuvasti heittämässä hiuksista vittuun.

Yleisestihän palstalla kritiikkiä eniten ovat keränneet joukkueen tulosyksikön pelaajat (Jasek, Lasch, Kangasniemi, Smejkal) sekä muualta tulleet rivipelaajat (Puutio, Utunen). Vastaavasti tietyt omat kasvatit ovat olleet hyvinkin immuuneja, ja heille on riittänyt pelkkä logolle pelaaminen.

Laschan tätä ei toki ole, koska häntä kritisoidaan pelistä toiseen ja ollaan jatkuvasti heittämässä hiuksista vittuun.

Yleisestihän palstalla kritiikkiä eniten ovat keränneet joukkueen tulosyksikön pelaajat (Jasek, Lasch, Kangasniemi, Smejkal) sekä muualta tulleet rivipelaajat (Puutio, Utunen). Vastaavasti tietyt omat kasvatit ovat olleet hyvinkin immuuneja, ja heille on riittänyt pelkkä logolle pelaaminen.
Mä en ota kantaa siihen, että kuka on kritisoinut ja milloin. Mä kritisoin tässä kyseisessä pelissä, jossa hän oli todella huono. Tämän ääneen toteaminen sai melkoiset defenssit tulille. Mun mielestä on ihan ok, että myös Laschille tulee huonoja pelejä.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Mä en ota kantaa siihen, että kuka on kritisoinut ja milloin. Mä kritisoin tässä kyseisessä pelissä, jossa hän oli todella huono. Tämän ääneen toteaminen sai melkoiset defenssit tulille. Mun mielestä on ihan ok, että myös Laschille tulee huonoja pelejä.
Myös hyvin herkästi leimataan jonkun pelaajan vihaajaksi, jos useasti huomauttaa heikoista suorituksista tai peleistä. Itse vaadin meidän kultakypärältä enemmän, vaikka saakin syötön tai kaksi pelissä. Mielestäni on ihan aiheellista kritisioida, jos tulee 50% syötöistä vihollisen lapaan tai ylivoimalla jatkuvasti menettää kiekon. Mä ymmärrän sen että Lasch ei ole enää mikään nuori kaveri ja jalat eivät ole niin nopeat, mutta välillä tuo hiihtely näyttää ihan haluttomalta neppailulta, ja on kiekossa välillä ihan liian kauan.

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Taidettiin katsoa eri peliä. Barto otti kymmenkunta huipputorjuntaa, ei muutamaa hyvää koppia. Kovavireistä ja levännyttä aina vaikeaa KalPaa vastaan erittäin mallikas taistelu väsyneenä bussijaloilla.
Samaa peliä katsottiin, mutta ollaan asiasta erimieltä kuten keskustelupalstalla kuuluukin. 84% pinnaa ei riitä noin hyvää vastusta vastaan. Muutaman määritelmäkin on ilmeisesti erilainen.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Juuri näin. Mielestäni nämä mainitut pelaajat saivat lokaa niskaan aivan turhaan. Lasch nyt on todellinen helmi Pelsulle. Logolle pelaava tähti, joka takoo pisteitä ja tahti olisi huimempi jos olisi naksun verran paremmat viimeistelijät niihin paikkoihin mitä Ryan jakaa. Hänen tyylinsä on tuohon ikään peilattuna varsin sopiva ja tuottelias.

lääässi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä itsekin Raikalle vielä vuoden lapun tekisin jos haluaa Pelsussa jatkaa. On kuitenkin sellainen pelaaja joka voi yksittäisillö teoilla luoda huikeita maalipaikkoja ja ratkaista pelejä. Toki kokonaisvaltaisessa 5vs5 pelissä on nykyään heikko ja häviää kamppailuja. Mutta kun pääsee peliä pyörittämään niin sieltä tulee usein joku huikea ratkaisu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy