Tänään voitto ja viikonlopulta se 0-1p oma veikkaus.Jokseenkin luulen, että pelataan syystä tai toisesta varsin mukiin menevä peli ja otetaan pisteet. Monenneko kerran tästä se nousu alkaa
Oliko sillä vielä soppari ens kaudella? Sais painua vaikka kolmosdivariin mun puolesta.Siellä se lupauksen pettänyt kapteeni sössötti jälleen haastattelussa, kuinka joukkueen sisällä on kova usko. Samaa levyä pyörittänyt koko kauden.
En näe itsekään Roineelle enää käyttöä.Oliko sillä vielä soppari ens kaudella? Sais painua vaikka kolmosdivariin mun puolesta.
Eikä varmasti viimeinenEipä ollut viimeaikojen ensimmäinen kerta, kun viisi Pelsua katselee kiekkoa ja taakse jää mies vapaaksi.
Tuskin viimeinenkään. Tuossa on kyllä selvä osa alue ensikauteen minkä soisi olevan kunnossa jos tässä sarjassa jotain halutaan.Eipä ollut viimeaikojen ensimmäinen kerta, kun viisi Pelsua katselee kiekkoa ja taakse jää mies vapaaksi.
Mites Monnin Jukurit? Vähän hiinä ja hiinä.Tällä pelillä ei voiteta edes Jokereita. Ihan oikeasti.
Jukurit sentään yrittää. Ei tällä haluttomalla neppailulla ole mitään palaa.Mites Monnin Jukurit? Vähän hiinä ja hiinä.