Mainos

Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

• 377 848
  • 8 980

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Ku on tommonen ranne, niin miksipä sitä ees kikkailemaan.

Naruranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pakko myöntää, etten ihan ymmärrä miten tuo Saipa on sarjakärki. Mikään heidän peli, mitä olen katsonut, ei ole kyllä vakuuttanut. Kertooko sitten liigan tasosta vai mistä... Toki vain joku 5 peliä nähnyt heiltä. Ihan iloinen tietty olen että Saipa siellä piikkipaikaalla, eikä se ainainen Tappara.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Ei ole kyllä puhti riittänyt pelitempon määrittämäseen tässä erässä... Toki töitä tehdään tunnollisesti, mutta meinaa hyvävireinen vastustaja karkailla..

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Pakko myöntää, etten ihan ymmärrä miten tuo Saipa on sarjakärki. Mikään heidän peli, mitä olen katsonut, ei ole kyllä vakuuttanut. Kertooko sitten liigan tasosta vai mistä... Toki vain joku 5 peliä nähnyt heiltä. Ihan iloinen tietty olen että Saipa siellä piikkipaikaalla, eikä se ainainen Tappara.
Kuitenkin kaksi sellaista maalia joita ei vahingossa tehdä. Tuntuvat pelaavan juuri sen verran kuin tarvitsee. Nyt pitäisi vaan käyttää hyväkseen, jos vastustajalla yhtään helppo ilta mielessä.

e: ja kyllähän Pelicanskin jotain osaa, ettei ihan ilmaiseksi anneta

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Komea kiekottoman blokki Riihiseen.... Näitä meidänkin pitäisi harrastaa hyökkäyspäässä, kun kerran sallittua on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy