Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

  • 211 657
  • 4 936

surfa

Jäsen
Onhan, katsot mitä vaan videota tappelusta jossa kuvataan yleisöä päin, niin aika harvalla siellä suupielet menee alaspäin hanskojen pudotessa ja halli hiljenee.

Spontaanit tappelut kuuluvat jääkiekkoon ja sytyttää yleisön.
Jos miljoona kärpästä tykkää paskasta, sen ei silti tarvi olla hyvää.

Siitä, miksi esimerkiksi terveydellisistä syistä tappelut ei ole ok, onkin väännetty vuosien mittaan jo ihan riittävästi. Jos joltain on unohtunut, niin netistä löytyy paljonkin tutkimusaineistoa luettavaksi.
 

Yukon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos spontaani tappelu on liian raakaa ja vaarallista katsottavaa niin sopivampi laji olisi vaikka salibandy. Enemmän olisin huolissani noista jatkuvista pääniiteistä.

Tappelut ovat Liigassa erittäin harvinaisia ja ovat suurella osalla kerroista juurikin spontaaneja. Tunnetta saa ja pitää olla ja välillä läikkyy tappelun muodossa yli.

Eri asia ovat sitten nuo Pohjoisamerikkalaiset showmyllyt joita ei juuri Liigassa nähdä. Ite en nyt niistäkään ole erityisen huolestunut (vähentyneet merkittävästi, nykyään kypärät päässä jne.), mutta onhan tuollainen Matt Rempe tyylinen terveydellä leikkiminen, että myllytetään about joka matsissa ihan vitun tyhmää. En edes muista milloin tuollaisia olisi viimeksi Liigassa erityisemmin nähty. Jos haluaa ”old school” -lätkää katsella niin löytyy sieltä Kanadasta LNAH ja muita kanadanranskalaisten haistavittusarjoja joissa ei paljoa muuta tehdäkkään. Niille taitaa oma ketjukin löytyä jatkoajasta.

Vukolla tuntuu jääneen pieni AHL-vaihde päälle tappeluiden kanssa. Huomaa hänen tottuneen siihen, että vähänkin rumemman niitin jälkeen lentää hanskat. Se nähtiin eilen ja on nähty muutaman kerran ennenkin. Kunhan Vuko oppii tavoille (ja löytää kavereita jotka vastaavat puhelimeen) niin hyvä tulee.
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Jos miljoona kärpästä tykkää paskasta, sen ei silti tarvi olla hyvää.

Siitä, miksi esimerkiksi terveydellisistä syistä tappelut ei ole ok, onkin väännetty vuosien mittaan jo ihan riittävästi. Jos joltain on unohtunut, niin netistä löytyy paljonkin tutkimusaineistoa luettavaksi.
Kyllä minä noista tietoinen olen, ei tarvitse valistaa ja suurin osa noista vakavemmista uran jälkeisistä tapauksista on peruja NHL:n showtappeluista joita joukkueiden goonit harrasti, tämä goonikulttuurihan on tarunhohtoisesta loppunut käytännössä kokonaan, Suomessa niitä ei ole nähty enää vuosiin, jos sellaista nyt on kunnolla täällä ikinä edes ollut.

Useampi ura on viimeisen kymmenen vuoden aikana loppunut rumiin polvitaklauksiin ja pääniitteihin, kuin tappeluista johtuneisiin päävammoihinn näin väitän.

Spontaanit tappelut kuuluu edelleenkin lajiin nimeltä jääkiekko.

Sä voit halutessasi olla se yksi itseään jalustalle nostava kärpänen, se ei siltikään tarkoita että olet oikeassa, muuta kuin omasta mielestäsi.
 

surfa

Jäsen
Sä voit halutessasi olla se yksi itseään jalustalle nostava kärpänen, se ei siltikään tarkoita että olet oikeassa, muuta kuin omasta mielestäsi.
En kaipaa mitään jalustoja, eikä keskutelupalstoilla edelleenkään tarvi olla asioista samaa mieltä.

Mutta ei niissä tappeluissa silti ole mitään järkeä. Tekosyitä niiden puolustelemiseen löytyy toki aina, jos joku niihin uskoo, on sitten jokaisen oma asia. "Kuuluu jääkiekkoon" on niistä kuitenkin ylivoimaisesti huonoin.
 

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Asiaa. Muuli olisi ansainnut, että nenä niistetään kunnolla. Törkytempuista on muutakin historiaa ja niistä olisi turpaan tullut jo monta kertaa eräissä toisissa Liigoissa.
Siis tämä... Mulla tulee Muulista aina mieleen köyhän miehen Marchand. Ihan samanlainen rotta joka pakenee tuomarien taakse piiloon kun paska osuu tuulettimeen.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Tappeluissa ei ole mitään hienoa.
Välttämättä ei tarvitse edes tapella. Hyvänä esimerkkinä vaikkapa Sami Heleniuksen ollessa kokoonpanossa nämä vastustajan rotat ovat ihan kilttiä poikaa. Helgen veskareita ei kauheasti sörkitty, eikä muita pelaajia ajeltu päähän taikka selästä.

Ne tiesivät että kyyti on aavistuksen kylmää jos alkavat sikailemaan.
 
Suosikkijoukkue
Pelsu
Jokohan nää riittäis. Mitä jos sinäkin ”Pelicans-kannattajana” keskittyisit iloitsemaan rakkaan seuran suorituksesta sen sijaan, että keskittyisit käyttäytymään kuin alakoululainen.
Kiitos palautteestasi. Yritän ryhdistäytyä tunne-elämäni kanssa. Olen tehnyt virheen viesteissäni. Anteeksi. Tämä ei tule toistumaan
 
Suosikkijoukkue
Pelsu
Yletätkö nykyisin edes laittamaan nepparit kiinni kaunoluistimistasi, vai miksi haluat aina päteä tällä palstalla. Pelsu pelaa fik:ta vastaan peliä ja haluat kääntää keskustelua omaan valtaasi. Iso tyttö, vai mieskö olet en tiedä Ota kritiikki vastaan äläkä mene moderaattoria-veljesi taakse. Mä kannatan pelsua ja Reipasta, temmot tunteillasi mitä temmot. Olen aina sinusta huolimati
Anteeksi epäasiallinen viestini. Olen tunnevammainen ihminen ja ansainnut bännit. Olet aivan hyvä ihminen Pelsun kannattajissa, en minä
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Anteeksi epäasiallinen viestini. Olen tunnevammainen ihminen ja ansainnut bännit. Olet aivan hyvä ihminen Pelsun kannattajissa, en minä
Noh noh Irwi, ihmisiähän me täällä kaikki ollaan ja välillä rapatessa roiskuu. Ei muuta kuin uutta kohti leuka(pussi) ylväänä pystyssä ja yhteisessä turkoosissa rintamassa eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Pelsu
Noh noh Irwi, ihmisiähän me täällä kaikki ollaan ja välillä rapatessa roiskuu. Ei muuta kuin uutta kohti leuka(pussi) ylväänä pystyssä ja yhteisessä turkoosissa rintamassa eteenpäin.
Kiitos veli @Wenzel olen ihan rikki, kun kiusaan samanmielisiä ihmisiä. Häpeä ja syyllisyys olkoon kohtaloni. Kohti eheää Pelsukautta mennään,
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Eliaksen paluu pitkältä saikulta vetää kyl hiton iloiseksi. Vilénillä on potentiaalia olla The Ykkössentteri kunhan pysyisi nyt terveenä.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Raitapaita taas vaihteeksi egotripillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös