Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

  • 211 709
  • 4 936

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vielä fiilistelen yhtä verkkokalvolle jäänyttä kuvaa. Carlsson kairaa polviasennosta upean maalin ja nostaa molemmat kädet kattoon polvillaan. Ikoninen asento.

Kyllä näistä männäkausista tarinoita jää kerrottavaksi, sikälimikäli muisti vaan pelaa vielä sitten joskus.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Raikka näköjään nosti kädet kohti hallin kattoa jo ennen kuin kiekko oli edes maalissa heti kun näki, että syöttö napsahti Lassen lapaan tuossa 1-1 maalissa, tiesi mitä tuleman pitää...

No joo, toki otti taklauksen vastaan niin ehkä siksi nousi ne kädet pystyyn jo etukäteen ;)
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Yletätkö nykyisin edes laittamaan nepparit kiinni kaunoluistimistasi, vai miksi haluat aina päteä tällä palstalla. Pelsu pelaa fik:ta vastaan peliä ja haluat kääntää keskustelua omaan valtaasi. Iso tyttö, vai mieskö olet en tiedä Ota kritiikki vastaan äläkä mene moderaattoria-veljesi taakse. Mä kannatan pelsua ja Reipasta, temmot tunteillasi mitä temmot. Olen aina sinusta huolimati
Tää ketju ei petä koskaan.
Pelin jälkeen kun tulee lukemaan viestejä niin oon usein todennut ääneen että mitä vittua. Nytkin, eri syystä vaan kun yleensä.

Yhtenäinen kannattajakunta, turkoosi yhteisö. Everybody vs. Everybody.

Voi vittu.
 

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Bangkok United F.C
Tyrsky on kyllä täsmälääke jorstia vastaan. Antti on soturi isolla ÄSSÄLLÄ! En ole pitkään aikaan nauttinut lätkästä niin paljon kuin siinä Tyrskyn ekassa niitissä, se loksahti täysin oikeaan osoitteeseen. Hifkillä kanssa laiha kuittivihko, kun Vesalainen ykköskorin ukkona joutuu hommiin. Lindbohmikin löysä pieru keräilee joka vaihdossa. Ifk pelit on kautta aikain ollut parhaimpia niissä sattuu ja tapahtuu, ei ole koskaan tasapaksua paskaa. Kummaltakaan. Tuomarit hämmentää vielä näissä peleissä sekavilla tuomioilla. En ole enään pitkään aikaan ymmärtänyt edes sääntöjä, katsomossa ei onneksi tarvikkaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
On sitten ollut 10 v kiinni, kiitos. Etkö kestä kritiikkiä ja mielipiteitä ohi oman viitekehyksiäsi? Olen pahoillani, että saan vielä esittää oman näkemykseni omasta seurastani
En kestä idioottimaisen älyvapaita mielipiteitä ilman minkään sortin perusteluja, kuten tuo lainaamani viestisi.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Täällä kun eilen kilpaa huudeltiin Vukojevicin kasetin kestämättömyydestä, niin kyllä siinä itse kullakin läikähtäisi vati nurin kun sut vedetään selästä laitaan ja huomaat että kummallakaan dumarilla ei ole käsi pystyssä. Tämän huomattuaanhan Vuko sitten päätti itse jakaa oikeutta.

Itseltä ainakin saa tuosta keikasta täyden synninpäästön.

Nimittäin jos Vuko olisi tuon jättänyt tekemättä niin peli olisi vain jatkunut ilman jäähyjä. Vasta sitten noutoyrityksen jälkee Aleksi R. tajusi että perkele siitähän olisi pitäny jäähyä antaa ja sitten mentiikin videolle.
 

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Bangkok United F.C
Täällä kun eilen kilpaa huudeltiin Vukojevicin kasetin kestämättömyydestä, niin kyllä siinä itse kullakin läikähtäisi vati nurin kun sut vedetään selästä laitaan ja huomaat että kummallakaan dumarilla ei ole käsi pystyssä. Tämän huomattuaanhan Vuko sitten päätti itse jakaa oikeutta.

Itseltä ainakin saa tuosta keikasta täyden synninpäästön.

Nimittäin jos Vuko olisi tuon jättänyt tekemättä niin peli olisi vain jatkunut ilman jäähyjä. Vasta sitten noutoyrityksen jälkee Aleksi R. tajusi että perkele siitähän olisi pitäny jäähyä antaa ja sitten mentiikin videolle.
Asiaa. Muuli olisi ansainnut, että nenä niistetään kunnolla. Törkytempuista on muutakin historiaa ja niistä olisi turpaan tullut jo monta kertaa eräissä toisissa Liigoissa. Kaiholla muistelen aikoja, kun Helge oli askissa. Sillon ei muulit ja vastaavat mikkihiiret juhlineet. Sillon myllytettiin Scnabelit, Korpikarit, ja Lostedit yms. Ei ollut niissä kinkereissä paikkaa puutarhatontuille. Kaukalossa oli kiistaton kunkku niissä hommissa.
 
Viimeksi muokattu:

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Bangkok United F.C
Viestistä saa ehkä sen kuvan että glorifioin tappeluita, mutta asia ei ole niin yksiselitteinen. Nimenomaan sponttaanit ovat itselle ok. Sen verran vanhanliiton touhuista tykkään, että ne kuuluvat kiekkoon. Mikään tarkoituksellinen tähtipelaajan haku ja vahingoittaminen ei ole missään tapauksessa ok. Mutta sikailijoille pitää seuraukset mennä kaaliin tai sikailu jatkuu loputtomiin.
 

Mettis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Täällä kun eilen kilpaa huudeltiin Vukojevicin kasetin kestämättömyydestä, niin kyllä siinä itse kullakin läikähtäisi vati nurin kun sut vedetään selästä laitaan ja huomaat että kummallakaan dumarilla ei ole käsi pystyssä. Tämän huomattuaanhan Vuko sitten päätti itse jakaa oikeutta.

Itseltä ainakin saa tuosta keikasta täyden synninpäästön.

Nimittäin jos Vuko olisi tuon jättänyt tekemättä niin peli olisi vain jatkunut ilman jäähyjä. Vasta sitten noutoyrityksen jälkee Aleksi R. tajusi että perkele siitähän olisi pitäny jäähyä antaa ja sitten mentiikin videolle.
Niin ainut vain, että olettaisi Kanadasta tulevan ns. kovan pelaajan elkeet omaavan kaverin pelata kiekkoa ja ottaa taklauksen vastaan, kun on tietoinen vastustajasta. Nyt pelaa kuin joku tusinajunnu väärässä sarjassa ja sitten ihmetellään, kun vähän sattuu.

Noh, toivottavasti oppii tästä ja tulevaisuudessa ei jää hieromaan kiekkoa selkä kentälle laidan viereen vaan ottaa taklauksen vastaan laidan vieressä.
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Edelleen kiinnostaa, mitä ihmettä tapahtui HIFK:n ensimmäisen maalin yhteydessä? Koko viisikko seisoi kuin suolapatsaat oman maalin edessä. Heti maalin syntymisen jälkeen ainakin Vuko oli protestoimassa tuomareille. Peltonenkin viittasi tähän samaan ja mainitsi, että kyseessä oli räikeä tuomarivirhe. Mikä?
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Edelleen kiinnostaa, mitä ihmettä tapahtui HIFK:n ensimmäisen maalin yhteydessä? Koko viisikko seisoi kuin suolapatsaat oman maalin edessä. Heti maalin syntymisen jälkeen ainakin Vuko oli protestoimassa tuomareille. Peltonenkin viittasi tähän samaan ja mainitsi, että kyseessä oli räikeä tuomarivirhe. Mikä?

Siirretty rangaistus, jonka aikana Pelicans pelaaja (Vuko) koski kiekkoon ja "siivosi" sen suoraan IFK:n pelaajalle. Tuomarit eivät viheltäneet peliä poikki.
 

lääässi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siirretty rangaistus, jonka aikana Pelicans pelaaja (Vuko) koski kiekkoon ja "siivosi" sen suoraan IFK:n pelaajalle. Tuomarit eivät viheltäneet peliä poikki.
Joo. Tämä piti katsoa ihan videolta. Mutta siinähän selkeästi Vuko koskee kiekkoon ja siivoaa kiekon väljemmille vesille jolloin koko jengi jää vaan seisomaan ja katselemaan tuomaria kohti.
 

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joo. Tämä piti katsoa ihan videolta. Mutta siinähän selkeästi Vuko koskee kiekkoon ja siivoaa kiekon väljemmille vesille jolloin koko jengi jää vaan seisomaan ja katselemaan tuomaria kohti.
Joo ja kaiken kruunuksi vähän aikaisemmin pelsun pelaajaa rikottiin mielestäni jäähyn arvoisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös