Itselle tämä on se "the" ketju. Vieläkin harmittaa Jokereille putoaminen 2008.Ja tietenkin Jantunen-Loppi-Sopanen.
Itselle tämä on se "the" ketju. Vieläkin harmittaa Jokereille putoaminen 2008.Ja tietenkin Jantunen-Loppi-Sopanen.
Pelicans jälleen saaliin saa! Todella tärkeät pisteet saatiin tänään. Hyvä jätkät!
Itselle tämä on se "the" ketju. Vieläkin harmittaa Jokereille putoaminen 2008.
Vielä fiilistelen yhtä verkkokalvolle jäänyttä kuvaa. Carlsson kairaa polviasennosta upean maalin ja nostaa molemmat kädet kattoon polvillaan. Ikoninen asento.
Tää ketju ei petä koskaan.Yletätkö nykyisin edes laittamaan nepparit kiinni kaunoluistimistasi, vai miksi haluat aina päteä tällä palstalla. Pelsu pelaa fik:ta vastaan peliä ja haluat kääntää keskustelua omaan valtaasi. Iso tyttö, vai mieskö olet en tiedä Ota kritiikki vastaan äläkä mene moderaattoria-veljesi taakse. Mä kannatan pelsua ja Reipasta, temmot tunteillasi mitä temmot. Olen aina sinusta huolimati
En kestä idioottimaisen älyvapaita mielipiteitä ilman minkään sortin perusteluja, kuten tuo lainaamani viestisi.On sitten ollut 10 v kiinni, kiitos. Etkö kestä kritiikkiä ja mielipiteitä ohi oman viitekehyksiäsi? Olen pahoillani, että saan vielä esittää oman näkemykseni omasta seurastani
Asiaa. Muuli olisi ansainnut, että nenä niistetään kunnolla. Törkytempuista on muutakin historiaa ja niistä olisi turpaan tullut jo monta kertaa eräissä toisissa Liigoissa. Kaiholla muistelen aikoja, kun Helge oli askissa. Sillon ei muulit ja vastaavat mikkihiiret juhlineet. Sillon myllytettiin Scnabelit, Korpikarit, ja Lostedit yms. Ei ollut niissä kinkereissä paikkaa puutarhatontuille. Kaukalossa oli kiistaton kunkku niissä hommissa.Täällä kun eilen kilpaa huudeltiin Vukojevicin kasetin kestämättömyydestä, niin kyllä siinä itse kullakin läikähtäisi vati nurin kun sut vedetään selästä laitaan ja huomaat että kummallakaan dumarilla ei ole käsi pystyssä. Tämän huomattuaanhan Vuko sitten päätti itse jakaa oikeutta.
Itseltä ainakin saa tuosta keikasta täyden synninpäästön.
Nimittäin jos Vuko olisi tuon jättänyt tekemättä niin peli olisi vain jatkunut ilman jäähyjä. Vasta sitten noutoyrityksen jälkee Aleksi R. tajusi että perkele siitähän olisi pitäny jäähyä antaa ja sitten mentiikin videolle.
Kuten ei myöskään rottailuissa, sikamaisissa taklauksissa, poikkareissa naamaan yms. muissa vahingoittamisyrityksissä.Tappeluissa ei ole mitään hienoa.
Onhan, katsot mitä vaan videota tappelusta jossa kuvataan yleisöä päin, niin aika harvalla siellä suupielet menee alaspäin hanskojen pudotessa ja halli hiljenee.Tappeluissa ei ole mitään hienoa.
Se ei ole hienoa jos kokoonpanossa on kaveri minkä ainoa tarkoitus on hakea kaverilta tähtipelaaja pois puoliväkisin, mutta sen hienompaa ei olekaan kuin omassa kokoonpanossa kaveri mikä on valmis antamaan samantien selkään jos vastustaja rottailee/rikkoo omia.Tappeluissa ei ole mitään hienoa.
Niin ainut vain, että olettaisi Kanadasta tulevan ns. kovan pelaajan elkeet omaavan kaverin pelata kiekkoa ja ottaa taklauksen vastaan, kun on tietoinen vastustajasta. Nyt pelaa kuin joku tusinajunnu väärässä sarjassa ja sitten ihmetellään, kun vähän sattuu.Täällä kun eilen kilpaa huudeltiin Vukojevicin kasetin kestämättömyydestä, niin kyllä siinä itse kullakin läikähtäisi vati nurin kun sut vedetään selästä laitaan ja huomaat että kummallakaan dumarilla ei ole käsi pystyssä. Tämän huomattuaanhan Vuko sitten päätti itse jakaa oikeutta.
Itseltä ainakin saa tuosta keikasta täyden synninpäästön.
Nimittäin jos Vuko olisi tuon jättänyt tekemättä niin peli olisi vain jatkunut ilman jäähyjä. Vasta sitten noutoyrityksen jälkee Aleksi R. tajusi että perkele siitähän olisi pitäny jäähyä antaa ja sitten mentiikin videolle.
Juu. Stapleton-Santala-Leino. Ärsytti kyllä kuinka hyviä olivat. Onneksi Bluesin hurmos tiputti heidän finaalipeleistä.Niillä oli vielä vähän kovempi ketju..
Edelleen kiinnostaa, mitä ihmettä tapahtui HIFK:n ensimmäisen maalin yhteydessä? Koko viisikko seisoi kuin suolapatsaat oman maalin edessä. Heti maalin syntymisen jälkeen ainakin Vuko oli protestoimassa tuomareille. Peltonenkin viittasi tähän samaan ja mainitsi, että kyseessä oli räikeä tuomarivirhe. Mikä?
Joo. Tämä piti katsoa ihan videolta. Mutta siinähän selkeästi Vuko koskee kiekkoon ja siivoaa kiekon väljemmille vesille jolloin koko jengi jää vaan seisomaan ja katselemaan tuomaria kohti.Siirretty rangaistus, jonka aikana Pelicans pelaaja (Vuko) koski kiekkoon ja "siivosi" sen suoraan IFK:n pelaajalle. Tuomarit eivät viheltäneet peliä poikki.
Joo ja kaiken kruunuksi vähän aikaisemmin pelsun pelaajaa rikottiin mielestäni jäähyn arvoisesti.Joo. Tämä piti katsoa ihan videolta. Mutta siinähän selkeästi Vuko koskee kiekkoon ja siivoaa kiekon väljemmille vesille jolloin koko jengi jää vaan seisomaan ja katselemaan tuomaria kohti.