Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

  • 175 862
  • 4 074
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tässä kun peli on aika lailla ratkennut niin ei muuta kuin peukut pystyyn että Lindbom nappaa tästä illasta nollapelin tililleen.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
itte katon onhockeysta ja nykii kanssa, mutta hinta ja laatu sentää kohtaa ku on ilmanen :D
Sama juttu, en oo vaan ihan periaatteesta viittinyt jakaa sivun nimeä, tiiä saako noista banaania nii oon jättänyt mainitsematta :D
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nykiminen jatkunut? Ainakin täällä tuntuu kuin olisi taas vuosi 2005 ja Limewire taustalla lataa musaa.


Jatkuvasti. Maikkarin asiakaschatissa lähinnä vittuilivat aiheesta, kun laitoin viestiä. Kuulemma "olisi satoja linjoilla, jos olisi yleinen ongelma" ja neuvoi käynnistämään telkkarin uudestaan. Eli sinne vaan joukolla tiukkaa viestiä.
 

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
Sama juttu, en oo vaan ihan periaatteesta viittinyt jakaa sivun nimeä, tiiä saako noista banaania nii oon jättänyt mainitsematta :D
Parempi olla puhumatta sivustojen nimistä, voin kertoo, että sanomista tulloo.
mulle ei oo vielä rikepistettä tullut vaikka pariin kertaan kyseisen palvelun maininnut myös...

tää on kiva kun on Cmoren lähetys pelkillä halliäänillä. Käsittääkseni Cmoren omassa palvelussa ei tätä mahdollisuutta edes ole.
 

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Toivottavasti ei Väänänenkin pudonnut. Selostaja sepasi jotain tuskissaan nilkuttamisesta.

Kerho on kyllä luokattoman paska, joten varsinainen tasomittari tämä ei ole. Nöyrää puolustamista silti ja Lindbohm on ollut hyvä. Tulis nyt nollat.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
mulle ei oo vielä rikepistettä tullut vaikka pariin kertaan kyseisen palvelun maininnut myös...

tää on kiva kun on Cmoren lähetys pelkillä halliäänillä. Käsittääkseni Cmoren omassa palvelussa ei tätä mahdollisuutta edes ole.
Voi olla että on lievempää nykyään linja, mutta ihan periaatteesta suosittelisin vieläkin jättämään pahemmin välistä noitten sivustojen mainonnan, ettei nyt vaan tule yhtäkkiä polvitaklauksesta aivotärähdystä modejen puolesta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
tää on kiva kun on Cmoren lähetys pelkillä halliäänillä. Käsittääkseni Cmoren omassa palvelussa ei tätä mahdollisuutta edes ole.
CMoressa oli, mutta tämä nykyinen palveluhan on Katsomo. Siinä ei tosiaan tätä ominaisuutta ole, ainakaan vielä.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Noni, jännä juttu. Ja joo, ei ollut tarkotus mennä aukomaan päätä toisten palstalle, kuhan vaan hauskuutin itteäni ajatuksella.
Itse kanssa sitä mieltä että omassa hiekkalaatikossa saa vetää aika vahvasti kotiinpäin, mutta toisten puolelle ilkkumaan meneminen on ihan vitun junttia puuhaa, niitä saa vetää sitten ihan isän kädellä vastapalloon.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Itse kanssa sitä mieltä että omassa hiekkalaatikossa saa vetää aika vahvasti kotiinpäin, mutta toisten puolelle ilkkumaan meneminen on ihan vitun junttia puuhaa, niitä saa vetää sitten ihan isän kädellä vastapalloon.
Mikä muuten mahtaa olla syynä otteluketjujen nykyiselle vaisuudelle? Ennen siellä sai hieman luvan kanssa sellaista sopivaa nokittelua aikaiseksi eikä mennyt kommentointikaan ihan pelkäksi kilpakehumiseksi...
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Itse kanssa sitä mieltä että omassa hiekkalaatikossa saa vetää aika vahvasti kotiinpäin, mutta toisten puolelle ilkkumaan meneminen on ihan vitun junttia puuhaa, niitä saa vetää sitten ihan isän kädellä vastapalloon.
Erityisesti Ilvesfaneilla tuntuu olevan jatkuva kipinävartio toisten palstoilla. Jos heidän joukkueesta tai pelaajista tulee puheita niin sieltä tulee välitön kommentti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös