Ois ollut kyl jo liian röyhkee :DRaikan lämärimaali tästä enää puuttuikaan!
Tää on lähellä tänään!Horky tekee hatun vielä, niin kiimanen
Pahimmat provoilijat laitettiin viikko sit jäähylle ni siks varmaan nii hiljasta :)Missä kerholaisten kommentit olen koko illan odotellut?
Nyt kun ne jäähyt on jo annettu, olin aika yllättynyt etten ottanut viikkoa kanssa, hyvin kohteliaasti kehotin kuitenkin yhtä niistä hämeenlinnalaista vetämään vitun päähänsä ja kutsuin häntä suunkauttahengittäjäksi.Pahimmat provoilijat laitettiin viikko sit jäähylle ni siks varmaan nii hiljasta :)
Juu tästä maksan mieluusti 45€/kk. Not.Nykiminen jatkunut? Ainakin täällä tuntuu kuin olisi taas vuosi 2005 ja Limewire taustalla lataa musaa.
Ei hätävarjelusta tarvitse rangaista.Nyt kun ne jäähyt on jo annettu, olin aika yllättynyt etten ottanut viikkoa kanssa, hyvin kohteliaasti kehotin kuitenkin yhtä niistä hämeenlinnalaista vetämään vitun päähänsä ja sanoin häntä suunkauttahengittäjäksi.
Kuka putos? Olin pastaa tekemässä, voitte mua kiittää johdosta ku en maaliakaan kerenny näkemään.ja lisää porukkaa saikulle
Samaa mieltä, mutta olin valmis istumaan kakun, on noita välillä annettu kun vetää vastapalloon rölliä.Ei hätävarjelusta tarvitse rangaista.