Mä oon miettinyt, mikä tuossa nipussa oikein mättää. Kasvukipuja, menestyspaineita, puolikuntoisia ukkoja ja sopeutumisvaikeuksia - näin luulisin. Jokainen joukkue on oma tarinansa ja luulen, että tälläkin nipulla vielä saadaan huikea kausi aikaan. Kuitenkin peli on näyttänyt parhaimmalta juuri isoja jengejä vastaan, joten tasaisuus pitäisi löytää myös näiden Jukureiden ja Sportien kaatoon. Ei heiltäkään toki mitään pois. Keskiviikkoa odottaa jo pelonsekaisin tuntein, kun KooKoo tulee vastaan… historia heitä vastaan Iskulla ei ennusta kauhean hedelmällistä iltaa.
Hyökkäyspelissä haetaan vielä kemioita, mutta paluu viime kauden Jämsen-Vilén-Tukiainen ja Roine-Hämäläinen-Haatanen ketjuihin piristi hyökkäyspeliä kummasti. Vielä Lasch + rotaatioukot Kiljunen, Killinen kuntoon ja Horkylle sopiva tutkapari niin alkaa näyttää jo hyvältä. Puolustukseen saadaan onneksi Anton Mylläri takaisin, joka luulisi keventävän hieman oikeastaan jokaisen taakkaa ja täten vapauttavan mm. Utusen ja Riihisen, sekä Jordanin peliä, kun hän kielloltaan hyppää takaisin askiin. Muutenkin tuntuu, että Viikinki ei saa kaikkeaan itsestään irti kun on joka paikkaan kerettävä. Tämä lienee myös yksi syy turhautumiseen. Mokeista Jasse on jo tasollaan ja Olkijussi alkaa heräillä, joten kyllä mä ainakin vielä olen toiveikas kauden suhteen. Rankan vitutuksen takia on ollut pakko pitää taukoa tältä palstalta, ettei vaan suolla mitään tyhmää. Kyllä tää tästä veljet.