Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 823 926
  • 17 174

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Olis tullut kolme pistettä muuten, mutta helvetin Olkinuora.

Nyt mun sarkasmitutka ei varmaan toimi, mutta miehekäs peli Olkinuoralta. Ainoa maali tuli kun Niemelä ei saanut liimattua AV:lla jullin mailaa maalin edessä. Ja Niemelä pelaa luultavasti AV:lla vain siksi, että on niitä harvoja 1900-luvulla syntyneitä.

Otetaan voitto vastaan nöyränä.
 

Veijo Esso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eri versiot Reippaasta ja Pelicans
Baby steps... tukkoistahan tuo on mutta nyt näkyi jo paikoitellen, että halutaan voittoa. Olkijussi tänään loistava, muuten aika tasaista. Taisteluvoitto.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Ei ilmeisesti kovin kummoinen esitys tänäänkään, mutta nyt tärkeintä oli pisteet. Jatkossa sitten parannettava pelaamisen tasoa. Kiitos Jussi!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Näin vierailijan leiristä katsottuna Sakke Hämäläistä ei voi olla arvostamatta. Repii, raastaa, taistelee. Toisessa erässä jäähyaitioiden edessä kurotti kiekkoon ja samanaikaisesti Jääskä taklasi jolloin Hämäläinen lensi rajusti naama edellä laitaan. Moni muu olisi jäänyt jäähän makaamaan ja tuomarit mahdollisesti paskoneet housuunsa. Mitä vielä, Hämäläinen nousi jäästä salamana kuin mitään ei olisi tapahtunut. Teräsmies.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Mä oon miettinyt, mikä tuossa nipussa oikein mättää. Kasvukipuja, menestyspaineita, puolikuntoisia ukkoja ja sopeutumisvaikeuksia - näin luulisin. Jokainen joukkue on oma tarinansa ja luulen, että tälläkin nipulla vielä saadaan huikea kausi aikaan. Kuitenkin peli on näyttänyt parhaimmalta juuri isoja jengejä vastaan, joten tasaisuus pitäisi löytää myös näiden Jukureiden ja Sportien kaatoon. Ei heiltäkään toki mitään pois. Keskiviikkoa odottaa jo pelonsekaisin tuntein, kun KooKoo tulee vastaan… historia heitä vastaan Iskulla ei ennusta kauhean hedelmällistä iltaa.

Hyökkäyspelissä haetaan vielä kemioita, mutta paluu viime kauden Jämsen-Vilén-Tukiainen ja Roine-Hämäläinen-Haatanen ketjuihin piristi hyökkäyspeliä kummasti. Vielä Lasch + rotaatioukot Kiljunen, Killinen kuntoon ja Horkylle sopiva tutkapari niin alkaa näyttää jo hyvältä. Puolustukseen saadaan onneksi Anton Mylläri takaisin, joka luulisi keventävän hieman oikeastaan jokaisen taakkaa ja täten vapauttavan mm. Utusen ja Riihisen, sekä Jordanin peliä, kun hän kielloltaan hyppää takaisin askiin. Muutenkin tuntuu, että Viikinki ei saa kaikkeaan itsestään irti kun on joka paikkaan kerettävä. Tämä lienee myös yksi syy turhautumiseen. Mokeista Jasse on jo tasollaan ja Olkijussi alkaa heräillä, joten kyllä mä ainakin vielä olen toiveikas kauden suhteen. Rankan vitutuksen takia on ollut pakko pitää taukoa tältä palstalta, ettei vaan suolla mitään tyhmää. Kyllä tää tästä veljet.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Aatu vihjaili pre-game haastattelussa että yv ketjuja ois rukattu uuteen uskoon. Mielenkiinnolla odotan miltä ne näyttää tänään.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Mertsi käynyt lukemassa tätä palstaa selvästi.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
No mutta. Sehän alkoi taas hienosti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös