Odotetaan pari peliä, ja Mylläri on kopioitunut Puutioksi.Voisiko Myllärin laittaa johonkin kopiokoneeseen
Odotetaan pari peliä, ja Mylläri on kopioitunut Puutioksi.Voisiko Myllärin laittaa johonkin kopiokoneeseen
Aikalisä on käyttämättä.Millä helvetillä Pelsu sai aikalisän?
Tainnu säännöt muuttua että saa haastaa niin monta kertaa kun haluaa, mutta epäonnistuneesta haastosta tulee kakkonen.Millä helvetillä Pelsu sai aikalisän?
Myydä? Puutio voidaan antaa ihan mihin tahansa Liigajengiin ilmaiseksi ja vaikka maksaa siihen päälle vähän kipukorvausta.Kasper oli Kookoon paras pelaaja tänään. Voitaisko myydä se sinne. Voidaan vaikka maksaa vähän.
Tehtiin me tänään sentään kolme maalia. Tuo neljä päästettyä oli mun mielestä se ongelman ydin.Jaa-a. Vaikeaa se vaan on. Mikä ihme tuossa maalinteossa voi tökkiä tuolla miehistöllä? Ilmeisesti sentään Olkinuora hieman alkanut heräämään.
Aravirta totesi muinoin muistaakseni, että runkosarjan tilanne 10 pelin jälkeen on pääosin sama, kuin lopputilanne. Ehkä pelejä oli silloin vähemmän. Mutta jos pelin ongelmia ei saada korjattua yhtään, ja pistetahti on vielä 20 kierroksen kohdilla tämä, niin kausihan on sitten ohi.20 minuuttia ei riittänyt tällä erää voittoon. Sentään kerättiin itsemme kolmanteen.
Noi pakkien avaukset on juuri nyt karmeita, samoin tulee hurjasti merkkausvirheitä ja menetyksiä paikoissa joissa ei saisi.
Joku sanoi, että 15 pelin kohdalla tulee muutos. Toivotaan niin.
Tämä. On pirun vaikea voittaa pelejä jos vastustaja tekee maalin lähes jokaisesta paikasta ja itse tarvitaan vähintään tuplamäärä vastaavanlaisia maalipaikkoja yhteen maaliin. Kid on pirun hyvä mutta ei pysty yksin voittamaan pelejä. Puolustus oli kaikkinensa sysipaska, Puutio surkeimpana. Siltikin voitaisiin taistella voitoista jos maalivahti ottaisi gamesavereitä kuten Barto viime kaudella.Tehtiin me tänään sentään kolme maalia. Tuo neljä päästettyä oli mun mielestä se ongelman ydin.
Tuon lisäksi Aravirta tapasi sanoa että jos 5 vs. 5 pelaaminen takkuaa, niin silloin myöskään YV-pelaaminen ei yleensä toimi.Aravirta totesi muinoin muistaakseni, että runkosarjan tilanne 10 pelin jälkeen on pääosin sama, kuin lopputilanne. Ehkä pelejä oli silloin vähemmän. Mutta jos pelin ongelmia ei saada korjattua yhtään, ja pistetahti on vielä 20 kierroksen kohdilla tämä, niin kausihan on sitten ohi.