Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 822 957
  • 17 174

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Oonko se vaan mä, vai onko Jussin liike ihan helvetin hidasta? Ihan kun joku 50v molarivalmentaja olis meillä maalissa.

Ja ihan tiedoksi, olen koko ajan puolustanut Jussia täällä(kin), ei ole 0-4 häviöt molarin syytä.
On hidasta. Tai ainakin todella passiivista.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Kyllähän maali meni Olkinuoran piikkiin, mutta toisaalta otti myös muutaman todella hyvän torjunnan ensimmäiseen erään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tjoo. Sanottakoon että pl. tuo Lukon maali kauden paras avauserä Olkinuoralta. Kenttäpelaajilla tässä on eniten parannettavaa, aloituksista lähtien...
 

Marchand63

Jäsen
Suosikkijoukkue
#63
Jussi tekee itsestään todella pienen, kun ahnaasti yrittää katkoa ja sörkkiä kiekkoja mailallaan. Mailapeli ei tunnetusti kaverin vahvuus ole niin miksi täytyy kokoajan olla polvillaan ja kurotella sillä mailalla? Eikö ole luottoa puolustajiin vai johtuuko se vaan siitä, että puolustajat ei siivoa sitä maalinedustaa
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Meiltä viedään kiekkoa omalla alueella kun lapselta tikkaria. Oon kyllä tästä trendistä helvetin huolestunut.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Tämähän on kuin muinoin 80-luvun alkupuolelta: Lukko Rauma vastaan Kiekko-Reipas. Sarjajumbojen peliesitys suoraan menneisyydestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös