Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 823 146
  • 17 174

Tuparoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Tämän kauden Pelicans on kyllä paljon unisempi kun verrataan vaikka viimekauteen. Tuollaista virkamieskiekkoa. Joukkue toki kokeneempi, niin ei kirmata silmät kirkkaana loputtomalla energialla ympäri kenttää. Vai kultaako aika muistot
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Niemelä perkele

Ja minä perkele kun menin jinxaamaan
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Jussi sanoo ensimmäistä kertaa tällä kaudella HÖRPS.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Oonko se vaan mä, vai onko Jussin liike ihan helvetin hidasta? Ihan kun joku 50v molarivalmentaja olis meillä maalissa.

Ja ihan tiedoksi, olen koko ajan puolustanut Jussia täällä(kin), ei ole 0-4 häviöt molarin syytä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kovasti toivoin Olkinuoran onnistuvan tänään ja nappaavan sen kauden avausvoiton.

Sitten päästää tuollasen avausmaalin niin ei luoja. Jassea ikävä.
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Jussi sanoo ensimmäistä kertaa tällä kaudella HÖRPS.
No, kovin vahvaa suorittamista ei ole ollut Jussilla yhdessäkään tämän kauden pelissä.
Perusteltu odotus on, että Olkinuora nousee yhdeksi joukkueen kantavista voimista. Siitä mies on nyt kaukana.
Otteluita on vielä yli 90 prosenttia jäljellä ja tätäkin peliä kaksi erää. Nyt taisi tulla pari hyvää torjuntaa sitä paitsi.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Tais muuttaa vähän laukausta, kun pakin maila kilkkas Nymanin mailaan just vedon lähtiessä.
Silti, etutolppa on aina veskan hoidettava. Mut on se Jussi ottanut tässä pelissä ja muutaman melko vaikea kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös