Rademoottori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Lahesta
Pitaa pahaa me on Hanelle tehty?Mikähän tolla Lepistöllä on Pelsua vastaan? Ei jaksaisi yhtään kuunnella.
Tuollaista kommentaattoria joutuu kuuntelemaan.
Pitaa pahaa me on Hanelle tehty?Mikähän tolla Lepistöllä on Pelsua vastaan? Ei jaksaisi yhtään kuunnella.
Tiputti lellikkijoukkueen tossa taannoin.Pitaa pahaa me on Hanelle tehty?
Tuollaista kommentaattoria joutuu kuuntelemaan.
Höpö höpö, 2 maalin takaa on teoreettinen mahdollisuus nousta! 4 maalin takaa ei mitään mahkujaPeli on jo paketissa.
Sehän tästä puuttuis. Luovutustappio!Ja taas jotain jää episodia?
Aikalisä….Ja taas jotain jää episodia?
Olet sinä kyl varsinainen megapessimisti :DPeli on jo paketissa.
Blood ollut ainakin kahdessa niistä jäällä ja syypäänäkin molempiin.Oliko kolmas vai neljäs läpiajo finaaliottelussa? Mitä helvettiä ihan oikeasti.
Kävi sama mielessä.Saisivat muu joukkue tarjota parit kaljat Kokolle pelin jälkeen. Ja ei kyllä Bloodilla mene ihan nappiin tänään, sama vaikka Salmista peluuttaa tilalla. En tiedä. En tosiaan tiedä.
Tätä olen ihmetellyt , Jumalauta nyt pelataan kuitenkin mestaruudesta.Missä on kovuus? Missä on taklaukset? Nyt vaan nyhjätään!
edit. Tulihan niitä
Blood ollut ainakin kahdessa niistä jäällä ja syypäänäkin molempiin.
Tätä olen ihmetellyt , Jumalauta nyt pelataan kuitenkin mestaruudesta.
Täytyy todeta että viime kauden Pelicansissa oli enemmän kiviä, mitä tänä vuonna. Näin se näyttäytyy esitysten perusteella.Helppo se on tietysti täältä kotisohvalta sanoa ja mentaalipuolen juttuja , mutta missä on tappamisen meininki? ja asenne että menen vittu maalille murtui sitten käsi tai kylkiluut. Se kiekko täytyy survoa sinne maaliin. Tuskaista on ei mulla muuta.