Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 806 776
  • 17 174

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Ja vielä on pelejä jäljellä. On se Raikka vaan huima pappa kun peleissä on panosta. Ei taida syöttökone vaan vanhan snaipperin Latvalan maalimäärää saavuttaa tänä keväänä.
Voi muuten olla, että kyse olikin tuosta Laden maaleista eikä alltime pisteistä. Mutta kova pappa on kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tää on vaa jotenki nii outo fiilis, mut tässä sarjassa ainakaan mua ei oo sekuntiakaan pelottanu niinku IFKiä vastaan. Ees sillon ku puolustettiin 2-1 johtoa ja Kärpät pelas ilman maalivahtia

Ainoot hetket kun on pelottanu edes hitusen on ollu sillon ku Kärpät on päässy ylivoimalle. 5vs5 pelissä olo on koko ajan rauhallinen ja luottavainen
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Tää on vaa jotenki nii outo fiilis, mut tässä sarjassa ainakaan mua ei oo sekuntiakaan pelottanu niinku IFKiä vastaan. Ees sillon ku puolustettiin 2-1 johtoa ja Kärpät pelas ilman maalivahtia
Kyllä mua pelottaa koko ajan, niin pienten marginaalien pelejä nämäkin on. Ja sitten on tuo Team Raitapaidat...
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä Kärpät on ihan paskoja! Mä oletin ennen pleijareita, että Hifk on parempi jengi kuin Kärpät ja näin se on. Tää jengi on yhden kenttä ihme ja voi tehdä ainoastaan maaleja jos tuomarit viheltää jäähyjä kun lyöt itseäsi päähän mailalla!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Lasch on kyl löytänyt kevään peleihin sellasen moodin et oksat pois. Ihan jäätävän hyvä tuo kenttä.
Siis toi koko hyökkäystroikka on ollu ihan timanttia. Lasch nyt erityisesti mut Stora Lasse ja Purre pelannu niin ikää loistavia pleijareita
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Epäröinti pois. Odottaminen loppuu. Tehdään töitä!
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Kemppainen on uusi Lindbohm. Tyrväinen syö tämänkin kaverin eväät tämän sarjan aikana.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Taasko tässä tarvii nitroja kaivaa esiin prkl
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Just samaa mietin että ihme luottamus takaraivossa.
Niemelä on iskostanut tuon 5vs5 pelaamisen niin korkeatasoisena jätkille takaraivoon, että oma ylimielisyys suorastaan hävettää.

Hyvä että Kärpät sai tuon yhden lisää, niin voi jännittää milloin isketään taas turvallisen kahden maalin päähän...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös