Ja taas ootte kaks edelläÄlä nyt vielä, just kavensitte
Sillä on iiiiiiso mela!Olikos se taas STORA LASSE joka laitto tikkaria väliin aijai!!
Ja vielä on pelejä jäljellä. On se Raikka vaan huima pappa kun peleissä on panosta. Ei taida syöttökone vaan vanhan snaipperin Latvalan maalimäärää saavuttaa tänä keväänä.Joku täällä taisi aiemmin miettiä, että ehtiikö Lasch rikkoa tänä keväänä Kangasniemen (28p) playoffs-tehopisteet. No nyt on pisteen päässä.
”Lars Bryggmanille”Telia vois muuttaa tota mainosta:
"Minulla sykkii vain yhdelle"
Voi muuten olla, että kyse olikin tuosta Laden maaleista eikä alltime pisteistä. Mutta kova pappa on kyllä.Ja vielä on pelejä jäljellä. On se Raikka vaan huima pappa kun peleissä on panosta. Ei taida syöttökone vaan vanhan snaipperin Latvalan maalimäärää saavuttaa tänä keväänä.
Just samaa mietin että ihme luottamus takaraivossa.Tää on vaa jotenki nii outo fiilis, mut tässä sarjassa ainakaan mua ei oo sekuntiakaan pelottanu niinku IFKiä vastaan. Ees sillon ku puolustettiin 2-1 johtoa ja Kärpät pelas ilman maalivahtia
Kyllä mua pelottaa koko ajan, niin pienten marginaalien pelejä nämäkin on. Ja sitten on tuo Team Raitapaidat...Tää on vaa jotenki nii outo fiilis, mut tässä sarjassa ainakaan mua ei oo sekuntiakaan pelottanu niinku IFKiä vastaan. Ees sillon ku puolustettiin 2-1 johtoa ja Kärpät pelas ilman maalivahtia
Siis toi koko hyökkäystroikka on ollu ihan timanttia. Lasch nyt erityisesti mut Stora Lasse ja Purre pelannu niin ikää loistavia pleijareitaLasch on kyl löytänyt kevään peleihin sellasen moodin et oksat pois. Ihan jäätävän hyvä tuo kenttä.
Tässä mitään ylivoimia tarvita.Kyllä mua pelottaa koko ajan, niin pienten marginaalien pelejä nämäkin on. Ja sitten on tuo Team Raitapaidat...