Toisinpäin tällä kertaa.Toisinto viime pelistä: itse lyödään jatkoilla rimaan ja vastustaja osuu tolppien väliin?
Toisinpäin tällä kertaa.Toisinto viime pelistä: itse lyödään jatkoilla rimaan ja vastustaja osuu tolppien väliin?
Tollanen se on ollut aina.Miten toi Blood näyttää noin saatanan hitaalta. Eihän se koskaan mikään raketti ole ollut mutta...
Joo täys rispekti joka äijälle, jotka on tuolla jäällä. Ite varmaan tärisisin sikiöasennossa vaihtoaitiossa :DSen verran tässä itse tärisee, että respectiä joka jätkälle kuka tuolla on kiekkoa pelaamassa. Itse varmaan laittaisin tärisevin käsin laatan omiin heti jatkoerän alussa.
Ymmärretään jo että olet pessimisti. Mulle tää ainakin on ihan 50/50 peli. Mielestäni ollut myös tasaisin Nordiksen peleistä. Että en nyt osta ihan tuota väitettäsi, et IFK olis ennakkosuosikki menemään jatkoon. Muutenkin niiden on pakko voittaa, meillä olis viel yks ottelupallo kotiyleisön eessä jos tänää ei katkee. IFK:lla isommat paineet, nyt se pitäis vaan hyödyntää.Tuntuu, että siellä on jo lusikallinen kaikilla housuissa. Vain joku tuuripomppu voi pelastaa. IFK tällä hetkellä iso suosikki tämän ottelun ja koko sarjan voittajaksi
Joo, ihan totta.Ei uskalleta antaa kovuutta, kun tuo tuomari näkee ensisijaisesti turkoosit rikkeet. Terveisiä Lahen edellisestä matsista.
Mä otan oman kristallipallon käsiini ja se sanoo... NATHAN SCHNARR! Kidin syötöstä. Ajassa 67:55Nyt olis sankarinviittaa tarjolla - kuka ottais?
Mun kristallipallo näyttää myöhempää ratkaisua. Tosin tää tais olla halpa r*ssäkopio joten mun kristallipalloa ei ehkä kande ottaa kovin tosissaan.Mä otan oman kristallipallon käsiini ja se sanoo... NATHAN SCHNARR! Kidin syötöstä. Ajassa 67:55
Muuten hyvä, mut Aatu ei syötä :D Horky syöttää sen.Mä otan oman kristallipallon käsiini ja se sanoo... NATHAN SCHNARR! Kidin syötöstä. Ajassa 67:55
Schnarrin kentällinen on kyllä ollut tänään vaisu. Nyt jos sen tekisivät niin vallltaisa gloooria tulisiMä otan oman kristallipallon käsiini ja se sanoo... NATHAN SCHNARR! Kidin syötöstä. Ajassa 67:55
Mä otan oman kristallipallon käsiini ja se sanoo... NATHAN SCHNARR! Kidin syötöstä. Ajassa 67:55
Olisiko peräti se kuuluisa legendaarinen ratkaisu tälle sarjalle?Schnarrin kentällinen on kyllä ollut tänään vaisu. Nyt jos sen tekisivät niin vallltaisa gloooria tulisi