Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 804 926
  • 17 174
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Ei se kiekko maaliin mene, jos ei lauo. Ihme neppailupaskaa taas. Ylivoima on kyllä niin täyttä kuraa et miksi sen kanssa hakataan päätä seinään? Ihan sama vaikka siel ois mikä ketju normaalissa koostumuksessa. Ei siitä huonompaa enää saa edes yrittämällä.
 

Lanu Spa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuntuu, että siellä on jo lusikallinen kaikilla housuissa. Vain joku tuuripomppu voi pelastaa. IFK tällä hetkellä iso suosikki tämän ottelun ja koko sarjan voittajaksi
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Miten toi Blood näyttää noin saatanan hitaalta. Eihän se koskaan mikään raketti ole ollut mutta...
Tollanen se on ollut aina.

Blood on hyvä ja vahva peruspakki, rauhoittavilla kiekollisilla ominaisuuksilla noin peruspelaajana.

Sitten kun löytyy se flow-tila, niin alkaa tapahtua. Tänä keväänä sitä ei ole löytynyt vaikka pariin kertaan on orastanutkin...
 

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Sen verran tässä itse tärisee, että respectiä joka jätkälle kuka tuolla on kiekkoa pelaamassa. Itse varmaan laittaisin tärisevin käsin laatan omiin heti jatkoerän alussa.
Joo täys rispekti joka äijälle, jotka on tuolla jäällä. Ite varmaan tärisisin sikiöasennossa vaihtoaitiossa :D
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tuntuu, että siellä on jo lusikallinen kaikilla housuissa. Vain joku tuuripomppu voi pelastaa. IFK tällä hetkellä iso suosikki tämän ottelun ja koko sarjan voittajaksi
Ymmärretään jo että olet pessimisti. Mulle tää ainakin on ihan 50/50 peli. Mielestäni ollut myös tasaisin Nordiksen peleistä. Että en nyt osta ihan tuota väitettäsi, et IFK olis ennakkosuosikki menemään jatkoon. Muutenkin niiden on pakko voittaa, meillä olis viel yks ottelupallo kotiyleisön eessä jos tänää ei katkee. IFK:lla isommat paineet, nyt se pitäis vaan hyödyntää.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Hoitakaa nyt homma kotiin, pyydän ma. Seiskapeli olisi jo taas täysin oma maailmansa. Odottaminen loppuu, epäröinti pois! Tehdään töitä! My God!
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
HIFK:n pakit pitää harmittavan upeasti meidän pelaajien mailat kiinni kun tulee irtokiekkoja. Kiekollahan ne ei ole maagisia mutta on tosi paljon samaan tyyliin pelaava puolustus kun meillä viime kaudella oli ja se sopii näihin playoffeihin kun ei sitomista jne vihelletä.

Paljonhan tuolla saa näemmä roikkua, ei noissa muissa ottelusarjoissa ole tuollaista ollut. Tosin tässä ottelusarjassa tuntuu olevan myös parhaat maalivahdit vastakkain..
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Ei uskalleta antaa kovuutta, kun tuo tuomari näkee ensisijaisesti turkoosit rikkeet. Terveisiä Lahen edellisestä matsista.
Joo, ihan totta.

Siltikin kaikesta huolimatta, pitäisi uskaltaa pelata ihan rajoilla ja vaikka vähän rajojen ylikin... Jos lievästä rajan ylityksestä sitten tuomitaan, niin sitten tuomitaan. Selvää kuitenkin on että jos ei uskalleta pelata samalla tasolla kuin vastustaja, niin häviö häämöttää...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mä otan oman kristallipallon käsiini ja se sanoo... NATHAN SCHNARR! Kidin syötöstä. Ajassa 67:55
Mun kristallipallo näyttää myöhempää ratkaisua. Tosin tää tais olla halpa r*ssäkopio joten mun kristallipalloa ei ehkä kande ottaa kovin tosissaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös