3-1 yv:llä ni alkaa olee Saukkosta lainatakseni puitua viljaa tää sarjaVielä ylivoima, maistuu maistuu! Alkaako Hifk jo taipua lopullisesti?
Tai vaikka ei tekisi, niin tuntuu ainakin silti että tekiOtat ihan ronskisti kahvipannun jallupullolla, niin Saku Salminen painaa 3+2 tähän matsiin.
Liivikin kommentit tuomarilinjasta nauratti kanssa, kovin koitti olla diplomaattinen mutta kuulosti enemmän siltä että "Pelicans estää kiekotonta, tuomarin pitäisi ottaa nuo pois" itkulta.Liivik kommentoinut mukavasti, mutta ihan kun pientä pettymystä olis tossa maalin jälkeen
Ei tässä nyt ainakaan omaan silmään oo hirveesti mitään räikeitä rikkeitä edes osunut.Kyllähän tämä tuomarilinja sataa rajusti meidän laariin. Jos ratkottaisiin erikoistilanteilla, ei hyvä heiluisi.
Ei ole mitään räikeitä mennyt ohi, mutta on tuolla tilanteita ollut josta tiukemmalla linjalla ymmärtäisin jäähyn.Ei tässä nyt ainakaan omaan silmään oo hirveesti mitään räikeitä rikkeitä edes osunut.
Mä oon C-Morella töissä töissä, en missää myymälöissä. Vähän jäissä.Liivikin kommentit tuomarilinjasta nauratti kanssa, kovin koitti olla diplomaattinen mutta kuulosti enemmän siltä että "Pelicans estää kiekotonta, tuomarin pitäisi ottaa nuo pois" itkulta.
Ei erityisemmin toki.Ei tässä nyt ainakaan omaan silmään oo hirveesti mitään räikeitä rikkeitä edes osunut.
Pienissä kaljoissa studiotöissäMä oon C-Morella töissä töissä, en missää myymälöissä. Vähän jäissä.
Toisaalta kumpikaan ei erityisesti ole antanut syitä jäähyille, kun fyysisyyskin jää selkeästi jälkeen viime kauden KalPa sarjasta. Pari selvää korkeaa on jäänyt viheltämättä, mutta ne on yksittäisiä tapauksia/virheitä, eikä ehkä sinänsä kerro tuomarilinjasta.Kyllähän tämä tuomarilinja sataa rajusti meidän laariin. Jos ratkottaisiin erikoistilanteilla, ei hyvä heiluisi.