Peltonen katsoi suomen karttaa ennen peliä että ei kyllä Ouluun lähdetä pelaaman.ja HIFK on puppeloimassa itsensä kuudenneksi.
Sinä se olet kyllä palstan positiivisin fani.KalPa johtoon. IFK näköjään haluaa Pelicansin vastaan. En ihmettele, 2019 toisintoa luvassa.
Aika munaton suoritus kyllä kotipeliin muuten, haiskahtaa vähän tuolta.Taitaa Hifk taktikoida.
Minä tykkään, koska jos ja kun siitä mennään jatkoon, latu on täysin auki.KalPa johtaa.
Mä en tykkää tuosta IFK:n tulemisesta vastaan ollenkaan, veikkaan että ne kirjaimellisesti hakkaa porukasta paskat pihalle. Sen lisäksi siis, että heidän erikoistilanteet on apauttiarallaa eri universumista Pelicansin kanssa.
Minä tykkään, koska jos ja kun siitä mennään jatkoon, latu on täysin auki.
KalPa johtaa.
Mä en tykkää tuosta IFK:n tulemisesta vastaan ollenkaan, veikkaan että ne kirjaimellisesti hakkaa porukasta paskat pihalle. Sen lisäksi siis, että heidän erikoistilanteet on apauttiarallaa eri universumista Pelicansin kanssa.
No jos ollaan edellä niin tosi hyvin ollaan bluffattu koko runkkari.Mä taas luulen, että fyysisyydessä ollaan samalla tasolla, ellei jopa edellä? Meiltä löytyy Tyrväinen, Blood, Hirvonen ja Virtanen. Ei tuolla ihan mikkihiiriä ole Bryggman tai Jordankaan.
Kunhan pidetään pää kylmänä. Veikkaan kyllä että aika kuuma sarja tiedossa, jossa loukkaantumisia tullaan näkemään.Mä taas luulen, että fyysisyydessä ollaan samalla tasolla, ellei jopa edellä? Meiltä löytyy Tyrväinen, Blood, Hirvonen ja Virtanen. Ei tuolla ihan mikkihiiriä ole Bryggman tai Jordankaan.
No jos ollaan edellä niin tosi hyvin ollaan bluffattu koko runkkari.
Mä taas luulen, että fyysisyydessä ollaan samalla tasolla, ellei jopa edellä? Meiltä löytyy Tyrväinen, Blood, Hirvonen ja Virtanen. Ei tuolla ihan mikkihiiriä ole Bryggman tai Jordankaan.
2019 oli keskinäiset runkosarjassa IFK:ta vastaan 4-0 meille.Ei pidä unohtaa sitäkään, että HIFKiä vastaan keskinäiset meille 3-1, Jukureita ja Kärppiä vastaan tasan 2-2. HIFK vaikuttaisi ainakin lähtökohtaisesti sopivammalta vastustajalta kuin KalPa vuosi sitten. Sitä ei tuo parin viikon takainen ohipeli poista.
Kysytään vastapalloon, että kauanko Komaroveilla ja Lehteröillä pysyy kuppi tasapainossa kun Tyrväinen ja Blood alkaa hämmentämään. Tikalla ja kumppaneilla meni viime kaudella kuppi nurin Bloodin ja Jasekin kanssa.En tiedä kauanko Bloodilla ja Tyrväisellä pysyy kuppi tasapainossa, kun siellä Komarovit ja Lehterät riittävästi antaa runtua.
Kestääkö Leksalla kasetti lahtelaisten länkytystä? Tähän asti hän on hoitanut aika surkeasti agitaattorin hommansa.Toivottavasti Penalla, Tyrskyllä ja Jordanilla kestää kasetti Leksan länkytystä
Mutta edelleen, Tommi Niemelä on jo todistanut itsensä playoffeissa, Nieminen ei sitä ollut.2019 oli keskinäiset runkosarjassa IFK:ta vastaan 4-0 meille.