Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 802 318
  • 17 174

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Ei tuo Pelsujen peli näytä vielä yhtään play-offs peliltä !? Paljon pitää peli muuttua jos meinataan mennä päätyyn asti !
Joo se näyttää siltä, että ajatukset on jo play-offeissa ja yritetään rutiinilla hoitaa tää alta pois.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
KalPa johtaa.

Mä en tykkää tuosta IFK:n tulemisesta vastaan ollenkaan, veikkaan että ne kirjaimellisesti hakkaa porukasta paskat pihalle. Sen lisäksi siis, että heidän erikoistilanteet on apauttiarallaa eri universumista Pelicansin kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
KalPa johtoon. IFK näköjään haluaa Pelicansin vastaan. En ihmettele, 2019 toisintoa luvassa.
Sinä se olet kyllä palstan positiivisin fani.

Ei jaksaisi selittää itsestäänselvyyksiä, mutta Hölöllä on ihan pikkasen parempi pelikirja ku Ville Niemisellä. Tai Ville Peltosella. Pelicans jatkoon 5-6 pelissä veikkaisin, jos HIFK tulee.
 

Qula77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
KalPa johtaa.

Mä en tykkää tuosta IFK:n tulemisesta vastaan ollenkaan, veikkaan että ne kirjaimellisesti hakkaa porukasta paskat pihalle. Sen lisäksi siis, että heidän erikoistilanteet on apauttiarallaa eri universumista Pelicansin kanssa.
Minä tykkään, koska jos ja kun siitä mennään jatkoon, latu on täysin auki.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
KalPa johtaa.

Mä en tykkää tuosta IFK:n tulemisesta vastaan ollenkaan, veikkaan että ne kirjaimellisesti hakkaa porukasta paskat pihalle. Sen lisäksi siis, että heidän erikoistilanteet on apauttiarallaa eri universumista Pelicansin kanssa.

Mä taas luulen, että fyysisyydessä ollaan samalla tasolla, ellei jopa edellä? Meiltä löytyy Tyrväinen, Blood, Hirvonen ja Virtanen. Ei tuolla ihan mikkihiiriä ole Bryggman tai Jordankaan.
 

Naruranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä taas luulen, että fyysisyydessä ollaan samalla tasolla, ellei jopa edellä? Meiltä löytyy Tyrväinen, Blood, Hirvonen ja Virtanen. Ei tuolla ihan mikkihiiriä ole Bryggman tai Jordankaan.
Kunhan pidetään pää kylmänä. Veikkaan kyllä että aika kuuma sarja tiedossa, jossa loukkaantumisia tullaan näkemään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei pidä unohtaa sitäkään, että HIFKiä vastaan keskinäiset meille 3-1, Jukureita ja Kärppiä vastaan tasan 2-2. HIFK vaikuttaisi ainakin lähtökohtaisesti sopivammalta vastustajalta kuin KalPa vuosi sitten. Sitä ei tuo parin viikon takainen ohipeli poista.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
No jos ollaan edellä niin tosi hyvin ollaan bluffattu koko runkkari.

Nostatko esille, ketkä siellä edustaa kovinta fyysisyyttä? Siellä on joko puolikuntoisia tai kautensa lopettaneita melko moni tuolta osastolta.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä taas luulen, että fyysisyydessä ollaan samalla tasolla, ellei jopa edellä? Meiltä löytyy Tyrväinen, Blood, Hirvonen ja Virtanen. Ei tuolla ihan mikkihiiriä ole Bryggman tai Jordankaan.

En tiedä kauanko Bloodilla ja Tyrväisellä pysyy kuppi tasapainossa, kun siellä Komarovit ja Lehterät riittävästi antaa runtua. Heillä on sitten vielä Lindbohm, Pakarinen, Vesalainen jne jotka on todella kamppailuvahvoja. Onneksi sentään Melart puuttuu..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös