Itse en usko, että taso tuosta hirveästi nousee mutta toivotaan parasta ja jäädään seurailemaan tilannetta.Tässä on mun mielestä tärkeintä nyt se, että miten peluutetaan kun Jasse palaa. Vetäisin melkeen tasan lopun kautta, että olisi oikeasti myös vireessä Gussekin keväällä.
Tyrväinen vie päivän Antti-kilpailussa arvojen, asenteen sekä peliesitysten osalta Pennasta ja Eemeli "Antti" Suomea 100-0.Tyrväinen > Pennanen noin mitä Antteihin tulee
Itse en usko, että taso tuosta hirveästi nousee mutta toivotaan parasta ja jäädään seurailemaan tilannetta.
Ihme kommentti kun kaveri viimeksi pelannut viime kaudella ja tämä ensimmäinen startti sen jälkeen.Miten se ei voisi nousta? Johan tuossa on pelaamattomuutta niin paljon.
Eihän tuo huonosti ole pelannut, todellakaan. En vain itse muista milloin olisin nähnyt yhtä ”hitaan” huippumaalivahdin liigassa. Edelleen toivotaan että olen väärässä ja Gussesta on meille vielä paljon iloa.Miten se ei voisi nousta? Johan tuossa on pelaamattomuutta niin paljon.
Nauratti kun vittuili sen viimeistelystä ylivoimalla ja sitten kaveri painaa polvelta onetimerilla häkin, pitänee vittuilla lisää!Tyrväiseltä aivan tykki peli tänään. Kokoajan iholla kiinni, tekee hommia ihan viimeiseen asti! Kyllä tykkään!
Ei tuo ihan vahingossa menestystään ole saavuttanut ja perustaso on varmasti hyvä edelleen. Se että onko tämä nykyinen varsin vähäeleinen ja peittävä torjuntatyyli pelaajan oma tyyli vai kenties loukkaantumisten muovaamaa on itselleni epäselvää, pitäisi olla nähnyt hieman enemmän.Itse en usko, että taso tuosta hirveästi nousee mutta toivotaan parasta ja jäädään seurailemaan tilannetta.
Mitä teki?Gustafsson!!
Ei näe joulua Lahdessa.Kyllä taas katoaa porukalla järki johonkin, kun meidän ruattalainen pelaa toista peliään ikuisuuteen, eikä oo joukkuereeneissäkään ollu ku viikon, ni pitää heittää yhen helpon riparin jälkeen bussin alle.
:)
Pappi?Eihän tuo huonosti ole pelannut, todellakaan. En vain itse muista milloin olisin nähnyt yhtä ”hitaan” huippumaalivahdin liigassa. Edelleen toivotaan että olen väärässä ja Gussesta on meille vielä paljon iloa.