Mun mielestä tänään näkyi se että kaksi ketjua oli rikki kun niistä puuttui ketjujen kärkipelaajat, eikä esim Carlsson ollut lainkaan sillä tasolla mitä Laschin kanssa on ollut ja sama pätee Vileniinkin. Ne kontrollihyökkäykset ja hyökkäyspään pitkät pyöritykset puuttuivat täysin kun ajoitukset eivät olleet kohdallaan uusien kavereiden kanssa.Tänään tuli esille pelsujen heikkous, jos pelistä puuttuu sekä Lasch että Kid Jämsen niin juonikkuutta häviää 80-90%. Kun edes toinen on kentällä saadaan luotua paikkoja tyhjästä.
Mutta posia tuksun maali!
Ylivoimassa se tietty näkyi pahiten. Kyllähän pelissä paikkoja meilläkin oli ja peli olisi ollut ihan erilainen jos oltaisi menty johtoon, siellä näytti vastustajan kokeneen kaluston hermo olevan pinnassa ennen Trinecin maalia.
Kiiskisestä valitettavasti ei vielä taida olla pisterooliin, aika kesyä oli esim kulmiin meneminen ja vaikka pelaa jatkuvasti hyvin kahteen suuntaan, luulen että on parasta antaa vain se 15-20 peliä suojatussa roolissa pienellä peliajalla ja antaa iskeä junnuissa pisteitä. Ei kannata vielä odottaa Liigassa yli kymmentä pistettä.
Toivon että Jesse osoittaa mun olevan väärässä, mutta tällä kaudella Kiiskinen on mun silmissä rotaatiopelaaja ja stuntti puuttuvien pelaajien tilalle, mutta ei muuta.