Vastustaja tekee joka paikastaan ja me ei osuta edes ladon seinään.
Toistan nyt itseäni mutta: Olkijussi ei vakuuta. Lähtisin rohkeasti Jasse ykkösenä aloittamaan runkosarjan.
Laitapas nyt se lähetys kiinni sittenVastustaja tekee joka paikastaan ja me ei osuta edes ladon seinään.
Toistan nyt itseäni mutta: Olkijussi ei vakuuta. Lähtisin rohkeasti Jasse ykkösenä aloittamaan runkosarjan.
No missä sä olet?Ihan vieraspeliltä kuulostaa katsomon perusteella, noloa.
Tsekkiläiset ryöstää sekä kaukalossa että katsomossa. Lähetyksessä tosiaan kuuluu lähinnä pelkkää Trinecin porukan kannustustaIhan vieraspeliltä kuulostaa katsomon perusteella, noloa.
Eipähän taida olla sinun asiasi missä minä olen.No missä sä olet?
Jep. Samaa mieltä että lukemat ei kerro ihan koko kuvaa pelistä. Meillä ollut ihan riittävästi huipputontteja ja tuhrittu ne kaikki. Kaksi ekaa Trinecin maalia kenttäpelaajien perseilyistä ja kolmannen Olkinuora hörppäsi. Tehdään tää vähän liiankin helpoksi vastustajalle.Tuloksesta huolimatta peli näyttää varsin hyvältä. Toivottavasti viimeiseen erään Horkya koitetaan jossain uudessa kentällisessä, esimerkiksi Enlundin rinnalla. Tuo nykyinen kolmonen ei pysty tuottamaan oikein yhtään mitään.
Mää oon kännissä, missä sää oot ???Eipähän taida olla sinun asiasi missä minä olen.
Hienosti meni pointti ohi.Eipähän taida olla sinun asiasi missä minä olen.
Ei chl muistaakseni kiinnostanut viime kerrallakaan yleisöä, en nyt välttämättä noloksi sanoisi.Ihan vieraspeliltä kuulostaa katsomon perusteella, noloa.
Ei mennyt pointti ohi.Hienosti meni pointti ohi.
Mun pointti oli se, että typerää valittaa siitä ettei katsomosta kuulu ääntä tarpeeksi jos itse katsoo peliä telkasta...
Miten paljon voi yksi joukkue tuhria pelin aikana huippupaikkoja osumatta kertaakaan. Alan kallistua uskomaan että tässä pelaajan nuorelle kassarille nollapeliä.