Samaa mieltä.Eipä varmaan suoraan voi Jassen piikkiin noita maaleja laittaa, mutta rohkenempa epäillä, että Jussille ei olisi näin montaa mennyt.
Eipä varmaan suoraan voi Jassen piikkiin noita maaleja laittaa, mutta rohkenempa epäillä, että Jussille ei olisi näin montaa mennyt.
Maila tais kopsahtaa nenään.Mitä tuo Virtanen teki??
Mutta kiekotonta miestä.. siis ihan veen turha huitasu. Onneks ei tullut vitostaMaila tais kopsahtaa nenään.
Jos tulee verta niin se on 2+2Kertokaa nyt joku, miksi tällä kertaa 2+2min?
Vastaavia menee tietysti ihan kokonaan ohikin, mutta pääsääntöisesti tulkitaan kakkosiksi silloin kun huomataan.
Mailaa suuhun ja tulee verta. Ei sen kummempaa syytä tarvitse.Kertokaa nyt joku, miksi tällä kertaa 2+2min?
Vastaavia menee tietysti ihan kokonaan ohikin, mutta pääsääntöisesti tulkitaan kakkosiksi silloin kun huomataan.
Ai niin joo, olinpas tyhmä.Mailaa suuhun ja tulee verta. Ei sen kummempaa syytä tarvitse.
Tää Suomi on kyllä sellainen arvorunkku että olisi ollut suotavaa päästää Tyrskyn kimppuun. Toivottavasti tänään vielä ehditään.Saatanan tuomarit ku eivät laskeneet tota vitun loikkapelle Suomea Tyrskyn kimppuun. Ois päässy pelle nukkumaan.
Varmaan Liigan vastenmielisin pelaaja Lehterän kanssa. Myös Turunen oma inhokki.Tää Suomi on kyllä sellainen arvorunkku että olisi ollut suotavaa päästää Tyrskyn kimppuun. Toivottavasti tänään vielä ehditään.
Mua jopa vituttaa se että vaikka Patrikainen pelaisi miten niin joidenkin mielestä se on jopa Olkinuoraa parempi maalivahti ja sen pitäisi pelata enemmän.Eipä varmaan suoraan voi Jassen piikkiin noita maaleja laittaa, mutta rohkenempa epäillä, että Jussille ei olisi näin montaa mennyt.
Mua jopa vituttaa vähättelyt sen jälkeen, kun kerrat saat sauman sarjakärkkijoukkueita vastaan, yksikään päästetty ei mene sun piikkiin ja kuitenkin pelkkää vähättelyä pelin jälkeen. Puhumattakaan että kaikki kommentointi pitäisi niellä mukisematta.Mua jopa vituttaa se että vaikka Patrikainen pelaisi miten niin joidenkin mielestä se on jopa Olkinuoraa parempi maalivahti ja sen pitäisi pelata enemmän.
Valitettava tosiasia on ettei siitä vaan taida olla voittavaksi ykkösmaalivahdiksi. Eikä sillä että jokin yksittäinen tilanne tai peli siitä kertoisi vaan kausien aikana on nähty että se pystyy pelaamaan joitakin hyviä pelejä jne mutta fakta on se että tän pelin jälkeen se on hävinnyt seitsemän viimeistä peliään jotka on pelannut, vaikka vastassa on ollut usein pääasiassa lähtökohtaisesti meitä heikompia jengejä.
Enkä nyt tätä Ilves-tappiota pistä vain sen piikkiin mutta eihän se mitenkään hyvin ole tässäkään pelannut.
Patrikaisella on pitkä matka minkään jengin ykkösmaalivahdiksi.
Mut kyllähän nuo kusiviiksien 4. ja 5. maali oli sellaisia, jotka olisi voinut ottaa ja kuumempi kassari olisi ottanutkin. Hyviä vetojahan ne oli, mutta ihan otettavissa.Mua jopa vituttaa vähättelyt sen jälkeen, kun kerrat saat sauman sarjakärkkijoukkueita vastaan, yksikään päästetty ei mene sun piikkiin ja kuitenkin pelkkää vähättelyä pelin jälkeen. Puhumattakaan että kaikki kommentointi pitäisi niellä mukisematta.